Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

2.7.2014 

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci oceňují váš produkt? Server Inc.com přináší několik tipů, jak to zjistit. Vytěžíte-li z těchto…

Jako první v Pardubickém kraji jsou Tátové vítáni ve společnosti eBRÁNA

1.7.2014 

Společnost eBRÁNA byla jako první instituce v Pardubickém kraji oceněna značkou Tátové vítáni. Značku kvality udělují zaměstnavatelům podporujícím aktivní otcovství v rámci stejnojmenného projektu…

Práce v pyžamu? Nový trend?

1.7.2014 

Co kdybyste se od teď účastnili porad v teplácích, chvíli poté, co jste vypravili děti do školy, diskutovali s ředitelem o plánu na další měsíc při cestě do zahraničí nebo třeba jednali s kolegou,…

Poznejte výhody kombinace "měkkých" a "tvrdých" dovedností ve vzdělávání

1.7.2014  Rozhovor s Ing. Alenou Fischerovou, ředitelkou společnosti Systémy jakosti s.r.o.

O čem si dnes budeme povídat? Budeme si povídat o tom, jaký může mít přínos kombinovaný systém výuky odborných hard a sociálních soft dovedností v rámci jediného vzdělávacího kurzu, který v rámci…

IT pozice platí Brno víc než Praha

30.6.2014 

Šlichtař, Tkadlena snování, Bourač nebo Samotář i takové pracovní pozice se nachází v repertoáru českých firem. Důležité ale je, že reálné mzdy Čechů rostou, a to u všech profesí. Podle posledního…

icon Nikdy neházej flintu do žita

30.6.2014 

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se tedy stavím. Byl jsem překvapený, když mi odpověděl, že je…

icon Nezapomínejte na marketing skrze sociální sítě

30.6.2014 

Sociální sítě jsou důležitou součástí marketingové strategie. Server allbusiness.com shrnuje každoroční zprávu Social Media Marketing Industry Report. Poučte se z toho, jaké jsou v rámci sociálních…

Článek v rámci předplatného icon Nábor přes sociální sítě - Josef Kadlec a Michal Kankrlík 5. část

Audio  27.6.2014 

Josef Kadlec, Recruitment Academy a Michal Kankrlík, Ivitera hovoří na téma nábor lidí přes sociální sítě. Vystoupení na konferenci společnosti 1.VOX. Michal Kankrlík, obchodní ředitel společnosti…

Proč ženy berou méně

26.6.2014 

Běžnou výplatu, vyjádřenou mzdovým mediánem, mají ženy oproti mužům nižší o 15,5 %. Důvodem je menší počet odpracovaných a placených hodin a hůře odměňovaná zaměstnání. Jen velmi málo žen se vyskytuje…

icon Jak pomoci zaměstnancům s nedostatečnými výkony

26.6.2014 

Jediný člen s nedostatečnou výkonností dokáže zničit morálku a výsledky celého týmu. Manažeři si proto nemohou dovolit přehlížet nedostatečné výkony. Otázka ovšem zní, jak se v takové situaci…

Článek v rámci předplatného icon Nábor přes sociální sítě - Josef Kadlec a Michal Kankrlík 4. část

Audio  26.6.2014 

Josef Kadlec, Recruitment Academy a Michal Kankrlík, Ivitera hovoří na téma nábor lidí přes sociální sítě. Vystoupení na konferenci společnosti 1.VOX. Michal Kankrlík, obchodní ředitel společnosti…

Článek v rámci předplatného icon Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

25.6.2014 

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne vysvětlit i to, jak produkt funguje. Většina se jich spokojí s tím, že zákazníkovi vysvětlí tyto dvě informace. Patříte mezi tyto…

Článek v rámci předplatného Světové firmy používají dva způsoby řešení inovací

24.6.2014 

Moudré firmy, kterým záleží na budoucnosti, inovují. Pořád. Při tom používají dva osvědčené způsoby jak získat skokové, tedy konceptuální inovace. První způsob využívá služeb expertů, druhý vlastních…

icon 10 překvapivých rad, jak používat LinkedIn

24.6.2014 

Profesní sociální síť LinkedIn má v tuto chvíli více než 650 tisíc uživatelů z České republiky. Většinu z nich tvoří manažeři a profesionálové, tudíž právě vy. Pravděpodobně jste již zvládli…

icon Jak lépe řídit call centrum

23.6.2014 

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru lidé. Automatický hlas ani čtení z  napsaných scénářů nepůsobí na zákazníka věrohodně a příjemně.…

Výpis 30313045 z celkem 7527