Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

"Můj domov, můj hrad" aneb Zařiďte si interiér účelně a vkusně

21.7.2014 

Možná přemýšlíte nad tím, co má interiérový design společného s personálním managementem. A přeci překvapivě mnoho. Vždyť personalizovaný interiér je vizitkou vašich schopností organizovat a řídit…

icon Jak zúžit rozpor mezi kariérou a sny

18.7.2014 

Výjimečná kariéra není něco, co se děje náhodou. Pokud ji chcete, měli byste ji dobře plánovat. Jste to právě vy, kdo je odpovědný za váš úspěch. Měli byste se snažit pochopit, co je vaším nejvyššími…

icon Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

17.7.2014 

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení předplatitelské služby, která klientovi pravidelně poskytuje váš produkt a ten za ní pravidelně platí.…

icon Řeč těla odhalí lháře

17.7.2014 

The Body Language of Liars. To je název knihy Lillian Glassové, uznávané analytičky chování a odbornice na řeč těla, která v minulosti pracovala pro FBI a v současnosti působí jako soudní znalkyně a…

icon Portál Spolu na mateřské pomáhá podporovat pracovníky během rodičovské dovolené a připravit jim lepší pozici při návratu do zaměstnání

Audio  17.7.2014 

Projekt Spolu na mateřské Vám pomáhá lépe komunikovat se zaměstnanci, kteří již na rodičovské dovolené jsou nebo ji plánují. Připravujete tak společně lepší podmínky pro jejich profesní návrat.…

icon Co je to Selflearning?

Audio  17.7.2014 

Selflearning je služba pro online vzdělávání, která umožňuje snadno a rychle sledovat nejnovější trendy v oblasti profesního i osobního rozvoje a stimuluje Vás k lepším výsledkům. Pomáhá tak zvyšovat…

M-learning není e-learning převedený do mobilu

16.7.2014 

Mobilní telefony zásadně změnily způsob, jímž mezi sebou komunikujeme a stále výrazněji mění také způsob, jímž se učíme. Trend zapojování mobilních telefonů a dalších mobilních zařízení do procesu…

Co do firem přinesou nové revidované ISO normy?

15.7.2014  Rozhovor s Kateřinou Vrátilovou, Client Training specialistkou ve společnosti Lloyd's Register EMEA

Dnešním rozhovorem se zaměříme na oblast blížících se revizí nejčastěji používaných standardů systému managementu ISO 9001 a 14001 z pohledu Lloyds Register Quality Assurance (LRQA), divize…

Článek v rámci předplatného icon 6 způsobů, jak zkazit konec prezentace

14.7.2014 

Nedávno jsme psali o tom, jak důležité je správně začít prezentaci. Neméně důležité je však prezentaci také správně zakončit, aby si posluchači zapamatovali to nejdůležitější a jednali podle toho, co…

Životopis berte jen jako vizitku

12.7.2014  Rozhovor s Lucií Spáčilovou, výkonnou ředitelkou personální společnosti PERFORMIA, spol. s r.o.

Uvádíte, že až 30 % informací, které o sobě kandidáti tvrdí na pohovoru, jsou lži. Jak jste k tomuto číslu dospěli? Zhruba před třemi lety jsme realizovali průzkum mezi našimi klienty čítajícími asi…

Článek v rámci předplatného icon Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

11.7.2014 

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a marketingovou strategii šitou přesně pro ně. Server customerthink.com radí jak na to. 1) Spojte obchod s marketingem Bývá zvykem že…

icon Snižte množství odmítnutých telefonátů

10.7.2014 

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte strach, který je dočasný, můžete dosáhnout dlouhodobých výsledků. S radami zveřejněnými na serveru…

icon Konec nefunkčním schůzkám

8.7.2014 

Zažili jste někdy jednání, které se neskutečně vleklo, abyste nakonec ani nedosáhli požadovaného výsledku? Dobrým řešením mohou být stand-up schůzky. Jedná se o setkání, kdy účastníci stojí a na…

icon Analýza ČSÚ: Produktivita práce stagnuje

7.7.2014 

Produktivita práce v České republice, vycházející z poměru hrubého domácího produktu k celkovému počtu odpracovaných hodin, za posledních 18 let výrazně narostla. V roce 1995 znamenala jedna…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro lepší volání naslepo

7.7.2014 

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik rad, které vám pomohou uspět. 1) Zjistěte si informace o osobě, které voláte Mělo by to být…

Výpis 30163030 z celkem 7527