Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16970 článků.

icon Průzkum: Programy na podporu firemní pohody potřebují více zlidštit

2.10.2020 

Podle nedávného průzkumu společnosti PwC generální ředitelé společností plánují výrazně digitalizovat, podpořit flexibilitu a také se soustředit více na své zaměstnance a jejich osobní blaho a…

Koronavirus zapůsobil v oblasti profesního vzdělávání jako urychlovač změn, na které většina dodavatelů není připravena

2.10.2020 

Druhotný efekt toho, co právě sledujeme v médiích a pociťujeme na vlastní kůži ve spojení s fenoménem zvaným „Koronavirová krize“ je příchod digitální revoluce v přímém přenosu. A pokud si někdo v …

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

1.10.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.…

icon 7 rozšířených hesel a zkratek z byznysu, které byste měli přestat používat

1.10.2020 

Podnikatelé jsou si vědomi, že je důležité mluvit jazykem zákazníka. Často ale využívají žargon, kterému běžný spotřebitel nemusí rozumět. Pokud se oprostíte od obchodních hesel a klišé, která jsou…

Novela zákoníku práce – zase a znova … (a už opravdu ano!) – 2. část

1.10.2020 

V březnu tohoto roku jsem Vás krátce seznámila se změnami, o nichž se v té době hovořilo, že přinese velká novela zákoníku práce. Následně celou republiku „zahalil“ nouzový stav a téma novely zákoníku…

icon Jak storytelling napomáhá transformovat celý byznys?

30.9.2020 

Každý lídr skrze své podnikání vypráví příběh o světě, který si přeje vidět. Silné příběhy, můžeme využít jako majáky, abychom přilákali naše nejvhodnější zákazníky a vytvořili silnější pouto s naší…

Článek v rámci předplatného icon 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

29.9.2020 

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak stávající úroveň služeb zlepšit.

icon Proč je určitá míra ignorance a nevšímavosti zdravá?

29.9.2020 

Dnešní svět nabízí nepřeberně možností. Větší výběr ale může některé lidi frustrovat. Musí dělat více rozhodnutí, která zahlcují, což v krajním případě vede k uvíznutí v negativních rozhodovacích…

Chatbot z Prahy pomáhá zaměstnancům SAP po celém světě

29.9.2020 

Digitálního asistenta, který zaměstnancům SAP z celého světa pomáhá řešit personální agendu, vyvinuli experti SAP ve spolupráci s odborníky z týmu HRdirect pražského centra podnikových služeb SAP…

Elektronizaci HR dokumentů již nestojí v cestě technologie ani legislativa

24.9.2020 

Jak funguje elektronizace dokumentů, jak to je s elektronickým podpisem a jak ovlivňuje COVID-19 digitalizaci v HR? Promluvili jsme si s Evou Kačeríkovou, certifikovanou SAP HR konzultantkou z…

icon Cítíte se ochromení a stresovaní? Zaměřte se na organizaci času

24.9.2020 

Mnoho lidí v industrializovaném světě trpí tím, čemu se říká „klam zaneprázdněnosti“. Mají mylné přesvědčení, že mají méně času, než je tomu ve skutečnosti.

Článek v rámci předplatného icon Obsahový marketing roste na významu

24.9.2020 

Mezi březnem a dubnem letošního roku vzrostlo odvětví e-commerce o tolik, co za posledních deset let. Jelikož si spotřebitelé zvykli vyhledávat a nakupovat produkty online, vzrostl rapidně na významu…

Zavádíte virtuální kurzy? Ať stojí za to, neboť čas je nad zlato!

23.9.2020 

Virtuální vzdělávání má dnes již svoje pevné místo mezi moderními metodami učení. Domnívám se, že pokud se pro školení online formou vybere vhodné téma i odpovídající virtuální platforma, může…

icon Z praxe: Amazon pomáhá odstranit bariéry mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci

23.9.2020 

Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O vylepšování pracovních podmínek pro neslyšící a nedoslýchavé osoby se dlouhodobě snaží i společnost Amazon ve svém distribučním…

icon Deset špatných návyků ve vedení lidí

22.9.2020 

Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni, těžko dosáhnete kýžených úspěchů. Zde je deset návyků manažerů, na které je třeba dávat pozor a rozhodně se s nimi nesmířit.

Výpis 31813195 z celkem 16970