Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16856 článků.

icon Stálý nedostatek facility manažerů na trhu

14.4.2025 

Vazby mezi profesemi facility manažera a správce budov se již pomalu začínají dostávat do povědomí veřejnosti. Napomáhají tomu i rekvalifikační kurzy manažerů v oblasti facility managementu…

Otcovská dovolená pro zaměstnance i OSVČ: Kdo a jak ji může čerpat?

14.4.2025 

V dnešní době se také tatínkové stále více zapojují do péče o své děti, což odráží i legislativa, která jim umožňuje využít otcovskou dovolenou. Ačkoli se mnoho lidí domnívá, že nárok na ni mají pouze…

icon Hádá se rád váš podřízený? Pět tipů, jak se s takovým chováním vypořádat

11.4.2025 

Někteří lidé nemají rádi konfrontaci. A někteří ji naopak milují. Existují určité procento lidí, kteří se rádi dohadují, rádi o všem debatují nebo mají problém s řešeními a postupy, které jim ukládají…

Článek v rámci předplatného icon Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

10.4.2025 

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu obchodníků je však léto z prodejního hlediska propadem. Koncoví zákazníci odjíždí na dovolené a…

icon Mindfulness a meditace: Dovednosti, ze kterých těží nejenom jogíni, ale i manažeři

10.4.2025 

Asi jste již slyšeli termíny jako meditování nebo mindfulness. Pravděpodobně si myslíte, že se jedná o činnosti a dovednosti, kterým se věnují jenom lidé, co dělají jógu nebo venku objímají stromy.…

Tereza Trepáčová, McDonald´s: Klíč k řízení talentů v digitální éře

9.4.2025 

McDonald's patří dlouhodobě mezi nejatraktivnější zaměstnavatele pro mladou generaci, ale oblibě se těší u lidí bez rozdílu věku. Pro mladé lidi je to často první pracovní zkušenost, která je naučí…

icon Tipy, jak efektivně delegovat pravomoci na své podřízené

9.4.2025 

Skutečně dobrý manažer ví, že aby nebyl zahlcen prací a aby jeho tým mohl dlouhodobě růst a dosáhnout udržitelného úspěchu, musí delegovat na své podřízené nejenom pracovní úkoly a povinnosti, ale…

Článek v rámci předplatného icon Nový výzkum efektivnější výroby čistého paliva

Audio  8.4.2025 

Výzkumníci vyvinuli efektivnější metodu přeměny oxidu uhličitého na metanol, čistší alternativní palivo. Tradiční metody využívající ftalocyanin kobaltnatý (CoPc) a elektřinu byly neefektivní, protože…

Skvělý odborník, mizerný manažer. Jak předejít tomu, že povýšením přijdete o talenty?

8.4.2025 

Skvělý odborník ještě nemusí být dobrý lídr. Jak snížit riziko, že šikovného člověka nebo fungující tým (případně obojí) zničíme špatným kariérním tahem? Vynikající výkon v odborné roli automaticky…

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

8.4.2025 

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s ním schůzku, dáte mu obchodní nabídku, vše vypadá skvěle. A najednou s vámi klient přestane…

Lead & Learn 2025: Leadership bez klišé, zato s osobními příběhy

8.4.2025 

22. května 2025 se v pražském Kině Přítomnost uskuteční jubilejní 5. ročník konference Lead & Learn. Letos se organizátoři zaměřili na osobní zkušenosti, otevřené sdílení a inspiraci napříč…

icon Jak se změnil přístup a očekávání manažerů v posledních deseti letech

8.4.2025 

Oblast vedení lidí se, stejně jako zbytek světa, rychle proměňuje. A jak se vyvíjí nároky a očekávání řadových pracovníků, mění se i očekávání jejich manažerů. Často píšeme o tom, jak se manažeři…

Vyhoďte včas shnilé jablko z košíku

7.4.2025 

V tomto článku se dozvíte, jak vytvořit takovou firemní kulturu, která podporuje inovace a seberealizaci. Nezáleží na pravidlech – důležitější je atmosféra pro zpětnou vazbu a růst.

icon Buďte kreativnější: Pět každodenních návyků, které podpoří vaši kreativitu

4.4.2025 

Kreativita má nespočet podob. Řada lidí si s kreativitou spojuje hlavně umění nebo nějakou řemeslnou činnost. Kreativita je ale potřeba i při vedení lidí, při řešení problémů nebo při vytváření…

Článek v rámci předplatného icon Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

3.4.2025 

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v prodeji, obchodování a v zákaznickém servisu. I přesto jsou mezilidské vztahy a setkávání tváří v…

Výpis 331345 z celkem 16856