Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.

icon 7 tipů, jak čelit stresu vyplývajícímu z manažerské funkce

19.8.2021 

Stres si nevybírá – mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé, drobní i větší podnikatelé, soukromníci i studenti. Obzvláště náchylnými jsou pak ke stresu hlavně manažeři a lidé ve vedoucích…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností, které z vás udělají skvělého obchodníka

17.8.2021 

Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při obchodování užívá, vrozené. Určitým vzorcům chování a dovednostem se dá naučit a i vy můžete působit při jednáních přirozeně a…

icon Fráze, které vám pomohou lépe motivovat svůj tým

17.8.2021 

Zjednodušeně se dá říci, že vedení lidí není o ničem jiném než o komunikaci. Manažer je zkrátka člověk, který pozvedl svou schopnost komunikovat s lidmi a inspirovat je na profesionální úroveň a který…

icon Deset kroků k získání respektu lidí ve vašem okolí

11.8.2021 

Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby vás viděli jako přirozeného lídra, aby je zajímal váš názor a abyste měli osobní značku, tedy dobrou reputaci, která vás odlišuje a prodává? Vybudování…

icon Jak si vybudovat úspěšnou osobní značku ve třech krocích

9.8.2021 

Určité konkrétní vlastnosti, prestiž a kvalitu si spojujeme nejenom se značkami a výrobky, ale i s jednotlivými lidmi. Ve světě obchodu a managementu se ustálil termín „osobní značka“, kterou by si…

Článek v rámci předplatného icon 4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa

29.7.2021 

Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní techniky a díky tomu zbytečně nedosahují svého plného prodejního potenciálu. Nebuďte takovýmto prodejcem a zlepšete vlastní…

icon Tajemství úspěšných lídrů? Umí číst a používat řeč těla.

28.7.2021 

Když se na někoho snažíte zapůsobit nebo s někým jednáte, co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky daného člověka? Zní to jako sci-fi, ale existuje schopnost, která se čtení myšlenek…

Článek v rámci předplatného icon Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

27.7.2021 

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale musíte se i ujistit, že mezi vaším…

icon Chcete umět přesvědčovat ostatní? Stačí se držet tří jednoduchých pravidel

27.7.2021 

Proč jsou někteří lidé schopni strhnout své okolí na svoji stranu a jiní ne? Jak lidé dosahují toho, že mají skvělé přesvědčovací schopnosti? Jedna skupina to má od přírody a jde jim to samo od sebe.…

icon Klíčové vlastnosti, které musí mít kdokoliv, kdo chce vést ostatní

26.7.2021 

Aspirujete na vedoucí pozici? Pokoušíte se o povýšení, nebo již vedoucím jste? Chcete vědět, jestli na vedení lidí máte? Zde je pět klíčových vlastností, které musí mít kdokoliv, kdo chce vést…

Článek v rámci předplatného icon Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

20.7.2021 

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si rozumíte se svými zákazníky a jak na ně…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad, jak se kariérně posunout a být efektivním manažerem

20.7.2021 

Kariérní posun a zvýšení své produktivity jsou cíle, na kterých musíte pracovat dlouhodobě. Pokud toužíte po tom dostat se na manažerskou pozici, nebo už na ní jste a chcete se jako leader zlepšit,…

icon Jak poznat lháře? 4 signály, které vysílají ti, kteří nemluví pravdu

16.7.2021 

Práce týmového vedoucího a psychologa se v určitých bodech překrývají. A to především co se týče schopnosti empatie, „čtení“ emocí a myšlenek podřízených či kolegů a schopnost přizpůsobit se stylu…

icon Přerušování ostatních – zlozvyk, kterého se jako manažer musíte zbavit

14.7.2021 

Dobrý manažer je především i někdo, kdo dovede s ostatními skvěle komunikovat. A to mimo jiné znamená, že nesmí ostatní přerušovat. Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

13.7.2021 

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních klientů. Emoce totiž řídí naše rozhodovací procesy mnohdy více, než logická argumentace nebo racionální…

Výpis 361375 z celkem 1990