Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 2003 článků.

During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 2nd part

9.7.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

icon Charisma na povel: Může se člověk naučit být charismatický?

8.7.2021 

Lidé, o kterých říkáme, že mají charisma, jsou většinou lidé, kteří dovedou ostatní inspirovat, kteří je dovedou nadchnout pro určitou věc, které ostatní rádi poslouchají a kteří tak snáz získávají…

icon 4 tipy, jak úspěšně vést mezigenerační tým

25.6.2021 

Coby manažer musíte umět vést lidi různých osobnostních povah i různého zázemí. A i různého věku. To, že se vám v jednom týmu sejde nedávný absolvent spolu se zkušeným matadorem je zcela žádoucí –…

Článek v rámci předplatného icon 6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

22.6.2021 

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Pokud byste některé z těchto důležitých bodů vynechali, může se vám to na konci velmi vymstít. A abyste…

Během pandemie jsme museli naučit naše zaměstnance, že vzít si pauzu je v pořádku - 1. část

21.6.2021  Rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu

Jsme rádi, že můžeme na HR News přinést rozsáhlý rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu. Rozhovor vznikl v rámci konference SAP Human Experience Summit…

During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 1st part

18.6.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

3 kroky k eliminaci zbytečných porad

18.6.2021 

Porady, jednání, týmové briefingy. Někdy jsou opodstatněné a efektivní, ale často jsou pro většinu účastníků spíše zbytečné. Zvláště v dnešní době, kdy mnoho firem pracuje na dálku, představují…

icon Pět smrtelných hříchů při videohovoru

17.6.2021 

Komunikace online má svá specifika i svoji vlastní etiketu. A s rozšířením komunikace na dálku je dobré si připomenout, jaké zvyky a nepsaná pravidla se uplatňují při videohovorech. Zde je pět…

icon 5 začátečnických chyb, které často dělají noví manažeři

16.6.2021 

Byli jste nedávno povýšeni na vedoucí pozici? Nebo se vaše povýšení chystá? Možná máte ambice, možná máte technické dovednosti a znalosti, ale být dobrým vedoucím přeci jen vyžaduje určitou praxi,…

Článek v rámci předplatného icon 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

15.6.2021 

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít…

icon 4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost

14.6.2021 

Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět se všemi vycházet a umět prodat nejen svoji práci, ale i sám sebe. Nikdy nesmíte podceňovat…

Článek v rámci předplatného Online onboarding v době covidové: 5 tipů jak na to

11.6.2021 

Onboarding, tedy uvedení nováčků do firmy, jejich zaučení a začlenění do kolektivu, se s příchodem pandemie koronaviru u řady firem, které teď fungují na dálku, notně zkomplikovalo. V mnoha případech…

Článek v rámci předplatného icon 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

8.6.2021 

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co potřebuje, připravíte mu na míru ušitou nabídku, vypořádáte se s jeho námitkami a možná si i vyjasníte některé stěžejní body vaší…

icon 5 způsobů, jak u vašeho týmu předcházet vyhoření

8.6.2021 

Syndrom vyhoření, tedy jakýsi stav apatie, který následuje po období extrémního psychického vypětí, je strašákem všech pracovníků. A samozřejmě i jejich nadřízených. V dnešním článku si ukážeme, jaké…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak rozpoznat vhodného kandidáta na obchodní pozici

4.6.2021 

Obchodní pozice vyžadují specifický druh lidí. Když se řekne „prodejce“, většině lidí se asi vybaví extrovertní typ člověka, který se dovede se všemi žoviálně bavit. Druhů obchodníků je ale celá…

Výpis 391405 z celkem 2003