Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

icon 5 tipů, jak správně nastavit cíle vašemu týmu

29.4.2021 

Všichni víme, že úspěchu nelze dosáhnout bez definovaných, jasně nastavených a popsaných cílů. Platí to jak na individuální úrovni, tak i na úrovni skupin a týmů. Úkolem manažera týmu je pak nejen…

icon Pět charakteristik egoistického vedoucího

27.4.2021 

Sebevědomí a schopnost vést ostatní jsou jistě důležitými vlastnostmi každého vedoucího. Pokud ale zdravé sebevědomí překročí až do zbytnělého ega, je to problém. Egoistický vedoucí totiž nedokáže…

icon 6 věcí, které se musí naučit kdokoliv, kdo chce vést ostatní

26.4.2021 

Ne všichni jsme rození vůdci. Někteří lidé mají sice k vedení ostatních přirozené vlohy, ale většina dovedností a vlastností, které dělají dobrého vedoucího opravdu dobrým, je naučených. V tomto…

Článek v rámci předplatného V ČR chybí až 300 tisíc kvalifikovaných dělníků. Firmy více zvažují zaměstnávání cizinců

22.4.2021 

Přes 60 % průmyslových firem si stěžuje, že jim chybí některý typ pracovníků, nejvíce však kvalifikovaných dělníků. Na jednu volnou pracovní pozici ve výrobě připadá v průměru pouze 0,3-0,5 uchazeče.…

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak můžete prezentovat reference spokojených klientů

22.4.2021 

Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní zkušenost klienta, kterou firma sdílí na svých webových stránkách nebo propagačních materiálech, aby…

icon Tři kroky k podpoře zdravé firemní kultury

22.4.2021 

Pracovní prostředí, atmosféra v kanceláři, přístup vedoucího a firemní kultura. Všechny tyto zdánlivě nehmatatelné a často opomíjené věci hrají zcela klíčovou roli v tom, jak se zaměstnancům pracuje,…

Ředitel lidských zdrojů a lektorka tanga

21.4.2021 

Jako každé ráno za posledních 10 let odešel Richard v 7:30 z domova, aby jel 120 km do plzeňské továrny. A jako každé ráno se Richard ptal sám sebe, jestli to má opravdu smysl.

Článek v rámci předplatného icon Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

20.4.2021 

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou při interakci se zákazníkem maxima.…

icon Čtyři největší výzvy při vedení týmu na dálku

19.4.2021 

Pandemie vtrhla do kanceláří jako velká voda a řada firem musela ze dne na den přejít na práci na dálku. Tento nový standard sebou samozřejmě nese i řadu nových výzev. A tím, že se stávající epidemií…

icon Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

15.4.2021 

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý život nebo kariérní postup – bez schopnosti efektivně komunikovat s lidmi kolem sebe můžete…

icon 4 důvody, proč je empatie klíčová při vedení lidí

9.4.2021 

Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi ně patří komunikační dovednosti, se kterými úzce souvisí i schopnost vcítit se do ostatních. Manažer, který není empatický,…

icon Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

7.4.2021 

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou svému týmu společnou vizi, která bude jednotlivé členy týmu stmelovat a motivovat. Bohužel, řada manažerů tento úkol zanedbává…

Článek v rámci předplatného icon Sedm vlastností úspěšných podnikatelů

6.4.2021 

Podnikatelský duch má mnoho podob, ale přesto mají všichni úspěšní podnikatelé něco společného. Jaké vlastnosti sdílí ti nejúspěšnější podnikatelé a jaké charakteristiky jsou pro úspěch ve světě…

icon Staňte se nenahraditelnými

1.4.2021 

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době, kdy řada firem zvažuje nucené škrty a propouštění. Jak toho ale dosáhnout?

icon Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

31.3.2021 

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně komunikovat, jsou vlastnosti, bez…

Výpis 391405 z celkem 1973