Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

Článek v rámci předplatného icon Marketingové opáčko pro malé podniky

17.5.2006 

Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí publicisté se proto domnívají, že je nejvhodnější doba připomenout si základní marketingová pravidla…

icon 10 základních chyb při uzavírání obchodního partnerství

17.5.2006 

Obchodní partnerství může být dobrou cestou k rozvoji firmy, aniž byste museli zavádět složité a časově náročné změny. Může vám pomoci zvýšit podíl na trhu, získat nové konkurenční výhody a lépe…

Článek v rámci předplatného Hledání rovnováhy

15.5.2006 

Pokud jste jako většina lidí, pracujete v dnešní překotné době tvrději a déle, než v předchozích letech. Rovnováha mezi prací a soukromím se proto hledá stále obtížněji, nikdy však nebyla tak…

Proč se učit cizí jazyk?

11.5.2006 

V posledních letech vzniká stále více softwarových programů, elektronických zařízení, webových stránek a dalších zdrojů pro výuku cizích jazyků. Možná si říkáte, kde se bere to nadšení. Proč byste se…

Článek v rámci předplatného icon 8 tipů pro malé firmy

11.5.2006 

Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.- Neprodávejte jen výhody. Řekněte potenciálním zákazníkům nejen to, co koupí vašich produktů získají, ale i to, o co v případě…

Článek v rámci předplatného I pod špatným šéfem můžete jít příkladem

9.5.2006 

Od dnešního náboráře se očekává zdatnost v mnoha oblastech musí být koučem, rádcem, vůdcem a ovládat celou řadu různých dovedností, které si občas i odporují.Autor motivuje náboráře, aby se nenechali…

Každá kariéra by měla začínat plánováním

8.5.2006 

Jednou znejvětších chyb, kterých se lidé ve svých kariérách dopouštějí, je volba studia bez předchozího naplánování kariéry, nebo práce na nízkých pozicích bez jasných cílů.Nalezení dobře placeného…

Článek v rámci předplatného icon Asistujte zákazníkům v rozhodování a prodáte

5.5.2006 

Jako prodejci bychom měli umět odhalit, jak se zákazník rozhoduje a zjistit, co hledá, jaká kritéria použije ke zhodnocení situace, kolik peněz může utratit atd. a následně prezentovat řešení.Co se…

Umění vyjednávat

4.5.2006 

Jednání s lidmi je součástí života každého profesionála. K tomu je důležité umět porozumět druhé osobě a domluvit se tak, aby obě…

icon Malá velká firma

3.5.2006 

Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká firma jednou začínala jako malá, ne vždy velký znamená lepší a některé velké firmy by se měly znovu…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

Zpětná vazba klíčem úspěchu v poradenství

27.4.2006 

Úspěch mentora závisí na otevřené zpětné vazbě. Čím je ale tato osoba starší, tím menší je pravděpodobnost, že takovou zpětnou vazbu dostanete. Autoři článku se ptali manažerů, co si od těchto vztahů…

Návod, jak být frustrovaný náborář

27.4.2006 

Někdo kdysi řekl, že utrpení v životě je povinné a trápení volitelné. Tolik nás žije ve frustraci a stresujeme se více, než je to nutné. Snažíme se neprohrávat a získat vše. Jako náboráři máme velkou…

icon Hannibal, marketingový vůdce

26.4.2006 

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského vojevůdce Hannibala, který v letech 218 až 202 př.n.l. ohrožoval Řím v druhé punské válce. Zejména, pokud se snaží proniknout…

Výpis 38113825 z celkem 4562