Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4172 článků.

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

icon Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

19.9.2002 

Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé organizaci zcela nepostřehnutelně. Některé aspekty organizačních znalostí se však přece jen dají kvantifikovat, měřit a hodnotit. V…

icon Řešení konfliktů mezi členy týmu

19.9.2002 

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými názory, osobnostními rysy nebo způsobem práce a komunikace. Vysoce výkonné týmy by proto měly přijmout některé postupy a…

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

19.9.2002 

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární specialitu, pak morálka by měla být její solí všudypřítomná a vylepšující chuť ostatních ingrediencí. Bývá definována jako…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

18.9.2002 

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je, že tyto aktivity jsou často…

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

17.9.2002 

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit velikost skupiny posluchačů tento…

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

17.9.2002 

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout…

Mezilidské vztahy na pracovišti jako zdroj produktivity

16.9.2002 

Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů jsou běžnými příznaky problému, s nímž se mnohé podniky dnes potýkají apatie zaměstnanců. Mnoho firem je nedosahuje…

icon Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

16.9.2002 

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-informačních systémů se dá zjišťovat pomocí tzv. modelu úrovně funkčnosti (CMM). Autor se v článku zabývá základními koncepty tohoto…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

Jaká je informační hodnota pracovního vysvědčení?

11.9.2002 

Pracovní vysvědčení hrají rozhodující roli, pokud je uchazeč vybrán a pozván k přijímacímu pohovoru. Vysvědčení však bývá také někdy zdrojem nedorozumění. Měl by je připravovat nadřízený, který zná…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

10.9.2002 

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže například regulovat činnost jednotlivých firem. Proto je nutné zavést určité kontrolní mechanismy. Čím je…

Výpis 40064020 z celkem 4172