Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4245 článků.

icon Je vaše společnost dostatečně uvědomělá?

14.11.2002 

Přídavné jméno uvědomělý získalo v našem povědomí díky dřívějšímu komunistickému režimu poněkud pejorativní nádech. Máme tendenci vztahovat jej k politice a osobní angažovanosti. Termín uvědomělý…

icon Manažerské zkušenosti s mentory

14.11.2002 

Mentorování (mentoring) je jeden z moderních nástrojů pro osobní rozvoj manažerských pracovníků, který se stále více prosazuje ve všech částech moderního obchodního světa. V podstatě se jedná o osobní…

icon Rozhovor s Jaroslavem Pávišem ze společnosti GIT Consult, s.r.o.

14.11.2002 

Jaroslav Páviš po ukončení vysoké školy zahájil svou kariéru v personálně-poradenské společnosti. Poté spoluzakládal malou českou poradenskou společnost a nyní pracuje jako country manager pro ČR a SR…

Článek v rámci předplatného icon Autoritativní management značky

14.11.2002 

Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na finanční, technickou či personální stránku. Zapomínají však přitom na svoji celkovou identitu a intelektuální kapitál, neboli…

Nadřízení a podřízení - My nebo oni?

13.11.2002 

Nadřízení a podřízení společně tvoří jeden celek, podnik. Podnik by tedy měly tvořit i jejich vzájemné vztahy, postoje a hodnoty. Manažeři si musí uvědomit, že bez svých podřízených by podnikové cíle…

icon Kudy vede cesta smysluplných podnikových změn?

12.11.2002 

Reorganizace probíhá v současné době ve stále větším počtu podniků. Na teoretické i praktické úrovni však stále vyvstává i otázka, zda je úspěšné provedení změn v podniku možné. Četné případy…

Kouzelné slůvko - děkuji

12.11.2002 

Vzpomínáte si ještě, kdy jste naposledy někomu poděkovali? Snad vám někdo splnil svůj slib nebo pomohl v obtížné situaci. Jako vedoucí osoba vděčíte za své úspěchy dalším lidem. Pokud svůj dík…

Kdo má větší šanci - mladý nebo starší zaměstnanec? Výhody a úskalí věku

11.11.2002 

Věk patří mezi údaje, které je pro potřeby zaměstnavatele vždy nutné uvádět. Hraje tak klíčovou roli v procesu rozhodování o přijetí či nepřijetí kandidáta. Žadatelé se pak často setkávají se dvěma…

icon Manažerský Star Trek aneb Osobní aspekty reorganizace

8.11.2002 

Globalizace, rychle se šířící technický pokrok, populační exploze, měnící se životní styl populace, nové požadavky zákazníků to vše jsou příčiny zvyšující se potřeby reorganizace podniků. Řídící…

icon Strategická hodnota podnikových hodnot

6.11.2002 

Hodnoty patří mezi slova, které manažeři slyší nejčastěji: pozitivní hodnoty, negativní hodnoty, strategické hodnoty a podobně. Co to však přesně ty hodnoty jsou? Rozhodně to nejsou konkrétní…

Navštívenka - Celestica

4.11.2002 

V rubrice Navštívenka se představuje Celestica celosvětová společnost poskytující služby v oblasti elektronického průmyslu (EMS Electronics Manufacturing Services), především osazování desek…

Nová struktura prvotřídního školení - jak to dělají ti úspěšní

4.11.2002 

Všechny firmy, které se v žebříčku hodnocení nejlepších zaměstnavatelů umístily na předních místech, poskytují svým zaměstnancům kvalitní školení. Mnoho manažerů však tápe v tom, jaké vzdělávací…

icon Pozor, změna

29.10.2002 

Budoucnost už nepatří tradičním finančním ředitelům (CFO), ale hodnotovým ředitelům (CVO, Chief Value Officer). Vzrůstající nároky okolního prostředí znamenají tlak na změnu pracovní náplně a role…

icon Účinnost značky je dána firemní kulturou

25.10.2002 

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji, ale to, co skutečně vytváří značku společnosti, je dění uvnitř organizace. Jestliže má značka plnit svůj účel, pak si musí…

Styl vedení založený na partnerské spolupráci vedení a zaměstnanců

25.10.2002 

Hovoříme-li komunikaci v organizacích a stylu vedení, můžeme vzít v úvahu dva základní principy první je založen na utajování a tajnůstkářství, které vždy vede ke zneužívání moci, druhý předpokládá…

Výpis 40364050 z celkem 4245