Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4171 článků.

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

icon Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

20.8.2002 

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…

Článek v rámci předplatného Nefinanční formy odměňování jako zdroj motivace

20.8.2002 

Výše platu je jistě pro zaměstnance velmi důležitá, v současnosti jsou však oceňovány i další formy ohodnocení, které mohou mít větší účinek na vytvoření pozitivního pracovního prostředí. Pracovníci…

icon Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

19.8.2002 

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako polámané hodiny. Co situaci možná ještě zhoršuje, jsou proslovy managementu o spolupráci, týmech, důvěře atd. a zároveň…

icon Marketing - klíč k dlouhodobému úspěchu

15.8.2002 

Mnoho společností ztotožňuje termín marketing s výší prodeje. Nic však nemůže být vzdálenějšího realitě. Prodej je záležitost okamžitá, kdežto marketing je věcí zaměřenou do budocnosti, tedy…

icon Jakou hodnotu má důvěra?

9.8.2002 

Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však pozná, když důvěru ztratí. Toto pravidlo platí jak v životě, tak i v byznysu. Důvěra je nezbytná pro kreativitu jestliže dva…

icon Hrdi na svůj podnik - Program firemní etiky

8.8.2002 

Nedávné události kolem Enronu způsobují zvýšený zájem o otázky obchodní a firemní kultury. Mnoho z nás se ptá, jak je na tom po této stránce právě naše firma. Managementy podniků se chtějí ujistit,…

icon Respekt investorů je stejně důležitý jako loajalita zákazníka

5.8.2002 

Respekt je, podobně jako loajalita vyšší stupeň chování, který demonstruje skutečnou oddanost firmě. Lidé projevující respekt si však vytvořili k podniku takový typ vztahu, který je ve své podstatě…

icon Malí tělem, velcí duchem

31.7.2002 

Vybudovat malý podnik nebo kolektiv s velkou vizí je stejně obtížné jako mistrovské zvládnutí kteréhokoliv řemesla. Autor článku upozorňuje na záležitosti, které hrají klíčovou roli při vytvoření…

icon Budování systému správy znalostí vyžaduje strategický přístup

30.7.2002 

Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná stávat špatná strategie jejího zavádění. Hnací silou je výkonný ředitel oddělení správy znalostí, který většinou doporučuje…

icon Správa znalostí: Víte, co víte?

30.7.2002 

Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co vlastně víme! stěžují si často mnohé podniky. Není divu, mohly by ušetřit miliony, kdyby uměly shromáždit a těžit z dosud…

Koučing, komunikace a vedení týmu

25.7.2002 

Koučing (osobní vedení) je v současném americkém obchodním světě výrazným fenoménem přinášejícím překvapivé výsledky. Zaměstnanci i manažeři jsou si vědomi, že je jednou z účinných metod jak držet…

icon Čím je tvořena hodnota společnosti?

24.7.2002 

Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému investorovi, jehož chcete získat? Co vlastně činí firmu přitažlivou pro obchodní partnery? Je váš obchodní záměr a činnost…

Článek v rámci předplatného Akvizice vyžadují novou platovou politiku

24.7.2002 

Společnosti podstoupivší některou z forem mezifiremní fúze ohlašují větší spokojenost zaměstnanců s platebními podmínkami, většina z nich se však zaměřila pouze na platy vyššího managementu. Tento…

icon Nepostradatelní pěšáci korporačních bitev - obchodní zástupci

23.7.2002 

Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často vítězství nebo porážka, formují se aliance a cesta k výsledku je dlouhá a obtížná. Obchod je otázkou udržení zisku a…

Výpis 40364050 z celkem 4171