Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4171 článků.

icon Správa znalostí: praktické aspekty implementace

22.7.2002 

Implementace systému správy znalostí může být velmi složitá, bez ohledu na to, jak kvalitně je naplánovaná a naprogramovaná. V podniku mohou hrát značnou roli také osobní a skupinové zájmy vedení a…

icon Zahradníkův rok ve světě obchodu

17.7.2002 

Autorka přirovnává dobrého managera k pečlivému zahradníkovi nachází mnoho podobností. Podobně jako zahrádkář se je cílem manažera růst. Ale chytrý vedoucí také sleduje budoucí změny a musí se na ně…

Je rozdílnost povah zdrojem výkonnosti?

16.7.2002 

Průzkum prováděný jednou z amerických obchodních škol dochází ke zjištění, že vzájemná odlišnost a rozdíly mezi jednotlivými pracovníky (diverzita) mohou přinést zvýšení výkonnosti a zlepšení…

Článek v rámci předplatného Nové přístupy k odměňování zaměstnanců

11.7.2002 

Každý je rád, když je za svoje úsilí patřičně odměněn a uznáván. Společnosti většinou používají tradiční formy výroční bankety s udílením cen, zaměstnanec měsíce Tyto programy však mají svá úskalí.…

icon Jak efektivně motivovat zaměstnance ke sdílení znalostí

11.7.2002 

Rozvoj strategie správy znalostí byla pro firmy vždy komplikovaná, bylo tomu tak mimo jiné z toho důvodu, že lidé, kteří strategii navrhovali, neměli praktické zkušenosti s jejím uplatňováním tedy…

icon Důvody pro expanzi společností na zahraniční trh

10.7.2002 

Vstup amerických společností na evropský trh zahájily v 80. letech firmy Microsoft, Intel a Compaq. Po americké recesi v 90. letech s novou vlnou internetového obchodu je následovaly další. Problémem…

icon Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

8.7.2002 

Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat obchodní kampaně pomocí e-mailu, zaznamenávají podle výzkumů oproti ostatním firmám užívajícím běžné metody CRM větší úspěšnost…

Extraverti nejsou vždy dobrými zaměstnanci

3.7.2002 

Výsledky nové studie prokazují, že zaměstnanci s nejotevřenější povahou jsou také nejproblematičtější. Jsou to energičtí a asertivní lidé, kteří obvykle vynikají v zaměstnání, kde je nutná interakce s…

icon Strategické snižování výdajů - klíč k efektivitě

2.7.2002 

Po létech rozvoje a vysokých investic nyní pociťuje mnoho společností tlak na snížení svých výdajů. Dobře navržený systém redukce výdajů může firmě pomoci dosáhnout maximálních úspor při zachování…

Investice do rozvoje zaměstnanců se vyplatí

1.7.2002 

V minulosti byly technické schopnosti a dovednosti klíčovým faktorem kariérního postupu v podniku. V moderních firmách tomu zpravidla tak není stejně, nebo dokonce více je hodnocena silná osobnost…

Článek v rámci předplatného Výkonově orientované přijímací pohovory

1.7.2002 

Pro řadu organizací je přijímací pohovor nejdůležitějším a často jediným prostředkem při konečné volbě vhodného kandidáta na pracovní pozici. Přílišné spoléhání na strukturované pohovory zjišťující…

icon Virtuální týmy - pracovní síla budoucnosti

28.6.2002 

S rozvojem informačních technologií je týmová spolupráce využívána čím dál více. Přestože tradiční techniky (barainstorming, Delphi) mají stále svoji hodnotu, stále mocněji se uplatňují virtuální…

icon Správa znalostí pro začátečníky 3: Znalosti? Co to vlastně je?

24.6.2002 

Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již není ani tak finální produkt, jako spíše know-how jednotlivých zaměstnanců, kteří jej vytváří.…

Článek v rámci předplatného Novodobí otrokáři, aneb jaká je firemní kultura vašeho potenciálního zaměstnavatele?

20.6.2002 

Jistý zaměstnanec dělal pohovor do jedné účetní firmy v New Yorku. Na první pohled vše vypadalo ideálně firma nabízela svým zaměstnancům různé odměny, manažeři jej zasvěceně informovali o tom, jak se…

icon Je čas ke strategické spolupráci

19.6.2002 

Mnoho manažerů dnes inovuje obchodní taktiku firmy. Stejný význam jako vnější činitele (situace na trhu, konkurence, trendy...) má i zvážení strategické spolupráce. Nejprve ovšem musíte pečlivě…

Výpis 40514065 z celkem 4171