Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4245 článků.

icon Spolupráce s neziskovým sektorem posiluje image společnosti

8.10.2002 

Vytvoření partnerských vztahů s neziskovými subjekty a organizacemi může být pro firmu značným přínosem jedním z nich je například zviditelnění podniku. Je však důležité, aby partnerství nebylo…

Pochvala může mít stejnou hodnotu jako peníze

7.10.2002 

Výkonní ředitelé a manažeři mohou podle autorových zkušeností podpořit loajalitu svých pracovníků tím, že ocení a oslaví jejich úspěch pochvalou komplimentem. Ohodnocení tímto způsobem mívá často…

icon E-learning - nejlepší podniková investice

3.10.2002 

Největší návratnost investic v roce 2002 prokázala e-learningová řešení a platformy pro integraci e-businessu. Zjistila to společnost Nucleus Research, která se specializuje na finanční analýzy a…

Článek v rámci předplatného icon Rozvoj manažerských schopností ve společnosti Siemens

2.10.2002 

Společnost Siemens podporuje rozvoj svých vedoucích pracovníků v mezinárodní síti poboček prostřednictvím konzistentního vzdělávacího procesu, atraktivních a progresivních systémů a odborného…

icon Partnerství jako obchodní model

1.10.2002 

Obchodní partnerství jde ruku v ruce s vývojem v současné ekonomice, či chcete-li v digitalizovaném světě. Tomuto fenoménu nahrávají také zvýšené požadavky na interakci a komunikaci mezi jednotlivci i…

icon Zvyšování výkonnosti - klasický seznam otázek

30.9.2002 

Článek je shrnutím knihy Improving performance (Zvyšování výkonnosti), která podle autora představuje klasickou referenci při řízení organizace, reorganizaci procesů a zlepšení produktivity. Ústředním…

Schopnost sebeuvědomění vede k vyšší výkonnosti

30.9.2002 

Vysoce výkonní manažeři jsou pravděpodobně lépe schopni zhodnotit své schopnosti než ti, kteří podávají průměrné výkony. Jedni i druzí však mají problémy zhodnotit, které složky jejich výkonnosti jsou…

icon Sedm pilířů aneb Jak čelit chaosu

27.9.2002 

Pokud se podíváme na stav současné ekonomiky propouštění, ztrátu produktivity, reorganizace, stress, zahlcení informacemi - můžeme snadno dojít k názoru, že nejde o nic jiného, než o zmatek a chaos.…

icon Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

26.9.2002 

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním nástrojem. Pokud se pro tento přístup k…

Článek v rámci předplatného Pečlivá specifikace požadavků na pracovní místo je důležitá

26.9.2002 

Tuto situaci znají všichni personalisté je vypsáno výběrové řízení na pracovní místo a před nimi leží hromada žádostí a životopisů. Měl by proto existovat dokument specifikující požadavky, které…

icon Výměna znalostí

26.9.2002 

Základní organizační jednotkou správy znalostí je tzv. komunita praxe. Je to skupina lidí, kteří mají stejné odborné zkušenosti a společně hledají řešení pro konkrétní problém. Podpora těchto skupin…

Najít, udržet, motivovat

26.9.2002 

Má-li personalista ve firmě udržet ty nejvýkonnější mozky, musí při stálém nedostatku lidí používat čím dál složitější metody. Podíl na firmě bývá tím pravým řešením. Ve všech oborech se schopní lidé…

Článek v rámci předplatného Vyšší obrat zaměstnanců nemusí nutně znamenat snížení zisků

25.9.2002 

Zaměstnavatelé a odborníci na řízení lidských zdrojů často věří, že vyšší obrat zaměstnanců (tedy počet přijatých zaměstnanců a těch, kteří firmu opouští) znamená automaticky snížení produktivity a…

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

icon Dobrá prezentace - základ úspěchu firmy

20.9.2002 

Konkurence sílí a i malé firmy se snaží nějakým způsobem vyniknout. Jsou situace, kdy jedinou příležitostí jak prokázat jedinečnost a hodnotu poskytovaných služeb a produktů je efektivní podniková…

Výpis 40664080 z celkem 4245