Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4171 článků.

Každý zaměstnanec musí znát svůj podíl zodpovědnosti

22.3.2002 

Většina dnešních firem stojí na kolektivní práci, nebo alespoň na spolupráci jednotlivců. V takovém případě je důležité, aby všichni zúčastnění cítili a znali podíl své zodpovědnosti. Také je třeba,…

icon Dobrý manažer své zaměstnance podrží

21.3.2002 

Loajalita je jednou z vlastností, kterou si zaměstnavatelé velmi přejí mít u svých zaměstnanců. Chtěli by mít své lidi podnikavé, obětavé, kreativní, důvěřivé a schopné učit se.V době recese se však…

Článek v rámci předplatného Kariéra - cesta vzhůru

20.3.2002 

Cesta vzhůru je spojená s bojem a odříkáním, bez strategie a pevných cílů se nahoru nedostanete. Pilní, chytří a milí lidé jsou samozřejmě potřeba, dočkají se i chvály, ale málokdy povýšení.Kariéristé…

icon Kariéra - cesta vzhůru

4.3.2002 

Moc, úsilí a stres spojené s nejvyššími manažerskými posty mohou v někom vyvolat úzkost. Kariéra však musí být především plánovaná. Pokud i vy patříte k těm, kdo nejsou povyšováni, i když máte pocit,…

icon Anděl s ďáblem v duši

26.2.2002 

Všude kolem nás jsou hamižní lidé, kteří touží jen po penězích a jsou pro ně schopni lhát, podvádět a pro zisk či vlastní úspěch jsou ochotni snížit se i k horším činům. Vypadají stejně jako ti…

icon Co máte nabízet uchazečům o zaměstnání ve vaší firmě?

20.2.2002 

Při rozsáhlosti dnešního trhu není vždy snadné získat dobré zaměstnance. Existuje však několik rad, které nám mohou pomoci při samotném přijímání nových pracovních sil:* Zjistěte, jak si vlastně nový…

icon Jak (ne)zacházet se znalostmi?

18.2.2002 

Téměř každá firma si dnes uvědomuje, že vědomosti jsou základním potenciálem pro jejich rozvoj a prosperitu. Předtím, než nabídneme zákazníkovi své zboží nebo služby, musíme vědět, jak na to. V tak…

icon Zaměstnanec potřebuje znát svou cenu

15.2.2002 

Veškeré způsoby motivace zaměstnanců mohou selhat, opomenete-li průběžně ohodnocovat jejich práci. Každého přeci povzbudí, pokud někdo ocení, odmění (byť jen slovem) nebo uzná jeho práci. Některé…

icon Firmy kladou stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců

14.2.2002 

Ještě v 19. století byly pracovní síly považovány pouze za komoditu. S rozvojem informačních technologií se však změnil i pohled na zaměstnance. Firmy začaly uznávat hodnotu jejich znalostí.Z…

Firmy by měly zohledňovat charakter kandidátů, nikoli životopis

12.2.2002 

Firmy dnes dělají při náboru nových zaměstnanců často tu chybu, že je zajímají spíše údaje o vzdělání a praktických schopnostech, ale nekladou takový důraz na vlastní osobnost uchazeče. Pak se může…

icon Nástrahy finančního odměňování zaměstnanců

6.2.2002 

Mnohé americké firmy se potýkají s nedostatkem peněz na odměny zaměstnancům. Řeší to propouštěním, čímž však vzniká začarovaný kruh, protože firma musí sehnat peníze na odstupné. Článek se zabývá…

icon Podrobný pohled na hodnocení ropných a plynárenských společností

5.2.2002 

Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde platí, že stagnace poptávky vede ke snižování zisků a že na obzoru zatím není žádný technologický objev, který by umožnil…

icon Hodnocení nehmotných aktiv v sektoru finančních služeb

31.1.2002 

Sektor finančních služeb prochází v současné době výraznými změnami globálního rozsahu. Ty jsou důsledkem nových technologií, jež zásadním způsobem změnily podobu distribučních kanálů, a tím donutily…

Článek v rámci předplatného icon Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

29.1.2002 

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují služby zákazníkům a zvyšují hodnotu nákupů a registrací. Bohužel se při jejich vytváření a rozesílání…

icon Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu

29.1.2002 

Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro společnost a životní prostředí se v posledních letech zabývala řada výzkumů, publikací a investičních aktivit. Centrum pro…

Výpis 40964110 z celkem 4171