Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Nezáleží na velikosti, ale na etice

20.9.2002 

Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje médii přes medicínu a bankovnictví až k internetovým společnostem, ale talentovaní lidé pro ně nechtějí pracovat, zákazníci…

icon Řešení konfliktů mezi členy týmu

19.9.2002 

Konflikty bývají obvykle zapříčiněny rozdílným chápáním hodnot, odlišnými názory, osobnostními rysy nebo způsobem práce a komunikace. Vysoce výkonné týmy by proto měly přijmout některé postupy a…

icon Morálka je klíčem k úspěchu podniku

19.9.2002 

Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární specialitu, pak morálka by měla být její solí všudypřítomná a vylepšující chuť ostatních ingrediencí. Bývá definována jako…

icon Měření a hodnocení znalostí a klíčová role znalostního auditu

19.9.2002 

Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé organizaci zcela nepostřehnutelně. Některé aspekty organizačních znalostí se však přece jen dají kvantifikovat, měřit a hodnotit. V…

Článek v rámci předplatného icon Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

18.9.2002 

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je, že tyto aktivity jsou často…

icon Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

17.9.2002 

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat přátel či kolegů nebo se poohlédnout…

icon Znát charakter publika je klíčem k úspěšné prezentaci

17.9.2002 

Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat, jaké bude vaše publikum. Následující tipy vám tento úkol mohou usnadnit: Je třeba zvážit velikost skupiny posluchačů tento…

Mezilidské vztahy na pracovišti jako zdroj produktivity

16.9.2002 

Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů jsou běžnými příznaky problému, s nímž se mnohé podniky dnes potýkají apatie zaměstnanců. Mnoho firem je nedosahuje…

icon Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

16.9.2002 

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-informačních systémů se dá zjišťovat pomocí tzv. modelu úrovně funkčnosti (CMM). Autor se v článku zabývá základními koncepty tohoto…

Podnikové hodnoty a realita

12.9.2002 

Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší zaměstnanci nebudou sami odcházet? Peníze jsou jistě důležité a bývají jedním z nejčastějších zdůvodnění, proč dotyčný změnil…

icon Efektivní praxe správy znalostí

11.9.2002 

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy znalostí. Obecně je ke kvalitní SZ nutno umožnit zaměstnancům adekvátní přístup k nástrojům SZ, vytvořit uživatelsky cenný…

Jaká je informační hodnota pracovního vysvědčení?

11.9.2002 

Pracovní vysvědčení hrají rozhodující roli, pokud je uchazeč vybrán a pozván k přijímacímu pohovoru. Vysvědčení však bývá také někdy zdrojem nedorozumění. Měl by je připravovat nadřízený, který zná…

icon Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

10.9.2002 

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny. Protože konkurence je silná a trhy nestálé, firmy musí být kreativní a hledat způsoby, jak nad konkurencí vyhrát. Základem…

icon Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

10.9.2002 

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší úplně všechno. Nemůže například regulovat činnost jednotlivých firem. Proto je nutné zavést určité kontrolní mechanismy. Čím je…

icon Proč úsilí o změnu selhává

6.9.2002 

Současný stav podniků a firem je doporučením k tomu, aby se změny staly součástí jejich života. Objevily nové zdroje změn technologie, celosvětová konkurence. I hodnoty a životní styl se stále…

Výpis 41114125 z celkem 4276