Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4528 článků.

Protáhněte uchazeče Googlem

14.10.2004 

Personální manažer Peter Bell nedávno učinil na Internetu nemilý objev. Hledal kandidáty na pozici do firmy poskytující finanční služby a jeden se mu zvláště zamlouval. Potom ale Bellův kolega zadal…

Článek v rámci předplatného Duševní harakiri

11.10.2004 

Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že by se nemělo pracovat tvrdě. Na tom není nic špatného nebo nezdravého. Nebezpečná je pouze povaha vztahu mezi lidmi a jejich…

Článek v rámci předplatného icon Nečekejte, že vám úspěch spadne do klína

11.10.2004 

Někteří lidé si myslí, že úspěch je věcí náhody. V jistém smyslu mají pravdu, ale ti úspěšní se raději pojistí. Proč jsou někteří obchodníci úspěšnější než druzí? Je to všechno nahodilá příležitost,…

icon Na muziku se chytne každý

7.10.2004 

Hledáte nový účinný motivační nástroj? Zkuste nasměrovat váš motivační program k internetu, kde se stahování hudby stále více využívá k motivování zákazníků a inspirování zaměstnanců. Co člověk, to…

Medvídek Pů personalistou

7.10.2004 

Představte si Medvídka Pů a jeho přátele, jak pracují v personální agentuře. Každá z postaviček zosobňuje určitou sumu vlastností, které se dají v této sféře využít a zároveň zdokonalit. Mohou být…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad pro kreativnější marketing

4.10.2004 

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak oživit marketingové snahy, ať již firma prodává výrobky, služby nebo obojí. - Hledejte druhou správnou odpověď. Najděte si…

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

1.10.2004 

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček

1.10.2004 

Okamžik odchodu klíčového zaměstnance z firmy je jednou z nejčastějších manažerských nočních můr. Takový odchod může negativně poznamenat produktivitu i morálku zaměstnanců. Existují však určité…

icon 10 důvodů k odchodu

1.10.2004 

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a začít hledat náhradu. Ale když si manažeři položí několik důležitých otázek, mohou přijít na způsoby, jak se pojistit, aby…

Psycho v manažerském hávu

29.9.2004 

Pokud vás někdy napadlo, že váš šéf nebo kolega se chová jako psychopat, možná jste pravdě blíže, než si odvažujete představit. Aktuální studie University of British Columbia in Canada odhalila, že…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

icon Oponent je buď ďábel nebo blázen

24.9.2004 

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné jednání je nešťastné svým vlastním způsobem. Účastníci hladkého jednání jsou slušní, rozumní a schopní. Účastníci pekelného…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít Google ke zmapování konkurence

24.9.2004 

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě jiného to znamená i to, že nabízí možnost, jak nalézt prakticky všechny informace, které si…

Článek v rámci předplatného icon Troufnete si na blog?

20.9.2004 

O blogu se hodně mluví, podniky, autoři a odborníci shledávají, že blogy mohou být cenným nástrojem marketingu a public relations. Ale blogy nejsou pro každého. Než se rozhodnete zapojit do tohoto…

icon Kouzelné slovíčko

17.9.2004 

Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále připomínaly, když jsme chtěly o něco požádat? Je to slovo prosím. Významnou roli hraje i v oblasti byznysu. I když si však drží čestné…

Výpis 41414155 z celkem 4528