E-learning forum 2006
Vzdělávací společnost 1. VOX a.s. ve spolupráci s Agenturou pro firemní vzdělávání a firemní poradenství SEMIS pořádají dne 2. března 2006 tradiční VI. ročník konference, která se jako každoročně koná…
Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.
Vzdělávací společnost 1. VOX a.s. ve spolupráci s Agenturou pro firemní vzdělávání a firemní poradenství SEMIS pořádají dne 2. března 2006 tradiční VI. ročník konference, která se jako každoročně koná…
Konzultanti dávají do stejného pytle Customer Experience Management management zkušenosti zákazníka (CEM) a User Experience zkušenost uživatele. Není to ale jedno a totéž!Zkušenost uživatele, nebo…
Projevování uznání za dobře odvedenou práci za účelem udržení klíčových zaměstnanců je důležitá aktivita. Podle říjnového průzkumu společnosti Maritz Incentives se ale to, jak jsou zaměstnanci…
Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…
Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…
Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…
Kde vzít kvalitní manažery?Už delší dobu se ve světě diskutuje o tom, zda anglosaský typ manažerských škol připravuje pro podniky ty nejlepší manažery. I přes kritiku a výkyvy v zájmu o studium, jsou MBA školy stále uznávané,…
Je orientační program vaší firmy účinný?Pokud chcete mít úspěšný proces zapracování nových zaměstnanců, existuje mantra, kterou byste si měli pamatovat - "Na všem záleží!" Špičkoví manažeři vědí, že každá komunikace a interakce se…
Levnější softwarové alternativyFiremní aplikace managementu pracovních sil a další úkony znamenaly řadu let pořizování nákladných softwarových licencí, zdlouhavé instalace drahými konsultanty a neustálou údržbu. Nyní máme možnost…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…
Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…
V poslední době se prokázalo, že blogy dokáží vybudovat povědomí o značkách a představit jednotlivce nebo firmy jako experty v příslušném oboru. Představují nenákladný nástroj, který může v podnikání…
Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapenáAutor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…
Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…