Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5310 článků.

E-learning forum 2006

14.2.2006 

Vzdělávací společnost 1. VOX a.s. ve spolupráci s Agenturou pro firemní vzdělávání a firemní poradenství SEMIS pořádají dne 2. března 2006 tradiční VI. ročník konference, která se jako každoročně koná…

icon Zkušenost uživatele - část většího celku

14.2.2006 

Konzultanti dávají do stejného pytle Customer Experience Management management zkušenosti zákazníka (CEM) a User Experience zkušenost uživatele. Není to ale jedno a totéž!Zkušenost uživatele, nebo…

Zaměstnanci chtějí být odměňováni jinak

13.2.2006 

Projevování uznání za dobře odvedenou práci za účelem udržení klíčových zaměstnanců je důležitá aktivita. Podle říjnového průzkumu společnosti Maritz Incentives se ale to, jak jsou zaměstnanci…

icon Testujte své klienty

10.2.2006 

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…

Výhody pro partnery zaměstnanců

10.2.2006 

Anglický pojem „domestic-partner benefits“ označuje výhody, které zaměstnavatelé poskytují životním partnerům svých zaměstnanců, ať již…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného Kde vzít kvalitní manažery?

10.2.2006 

Už delší dobu se ve světě diskutuje o tom, zda anglosaský typ manažerských škol připravuje pro podniky ty nejlepší manažery. I přes kritiku a výkyvy v zájmu o studium, jsou MBA školy stále uznávané,…

Článek v rámci předplatného Je orientační program vaší firmy účinný?

9.2.2006 

Pokud chcete mít úspěšný proces zapracování nových zaměstnanců, existuje mantra, kterou byste si měli pamatovat - "Na všem záleží!" Špičkoví manažeři vědí, že každá komunikace a interakce se…

Článek v rámci předplatného Levnější softwarové alternativy

9.2.2006 

Firemní aplikace managementu pracovních sil a další úkony znamenaly řadu let pořizování nákladných softwarových licencí, zdlouhavé instalace drahými konsultanty a neustálou údržbu. Nyní máme možnost…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

icon Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

8.2.2006 

Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Deset věcí, které byste měli vědět, než si založíte blog

7.2.2006 

V poslední době se prokázalo, že blogy dokáží vybudovat povědomí o značkách a představit jednotlivce nebo firmy jako experty v příslušném oboru. Představují nenákladný nástroj, který může v podnikání…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Výpis 44264440 z celkem 5310