Umíte skutečně naslouchat druhým? (2/2)
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde jsou další tři tipy, které vám pomohou stát se skutečně efektivní v naslouchání druhým lidem.
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde jsou další tři tipy, které vám pomohou stát se skutečně efektivní v naslouchání druhým lidem.
Poslouchat neznamená naslouchat. Zde je 6 tipů, které vám pomohou stát se skutečně efektivní v naslouchání druhým lidem.
Ačkoliv máme dnes více informací k dispozici, přemýšlíme mnohem méně. Outsourcujeme naše myšlení a nevědomky spoléháme více na to, že ostatní budou myslet za nás. To je ironie naší doby.
Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné. Pokud se vám podaří spojit, budete muset velmi dobře zvážit tón vaší konverzace a vhodná slova, abyste udrželi pozornost druhé…
Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží komunikovat. Tento obraz ale nebývá často správný a odráží se v neefektivitě konkrétních kroků či kampaní.…
Ne každý se ve vystupování na veřejnosti vyžívá. Naopak. Spousta z nás chce mít prezentaci rychle za sebou. Zde je pár doporučení, která vám pomohou vytěžit z vašeho vystoupení maximum.
Řada zástupců starších generací bývá mnohdy přesvědčena, že kreativita je spíše doménou mladších ročníků. Studie americké univerzity v Ohio zjistila, že ve skutečnosti existují dva různé cykly…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí kontaktovat co nejvíce lidí. Tento étos způsobuje, že mnoho prodejních profesionálů zůstává po celý den…
Představte si, že jste například tvrdě pracovali na projektu a jste na něj opravdu hrdí, jedinou zpětnou vazbou, kterou získáte, je ale kritika. Doma se pak chcete podělit o svůj strašný zážitek. Když…
Získat povýšení je většinou dlouhá hra. Vyžaduje vaši aktivní účast. Nemůžete jen čekat. Čtěte dále a zjistěte, jak nejlépe zapůsobit na nadřízené, abyste získali vysněnou pozici.
Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom udrželi zákazníka spokojeného. Nový…
Poslouchat druhé nemusí být pro každého tou nejzajímavější částí konverzace, ale je to nezbytné, pokud chcete docílit smysluplné výměny názorů. A to i s lidmi, se kterými si příliš nerozumíte.
Snaha o dokonalost bývá oslavována jako ctnost. Dokonalost je to, co nás vede k tomu, abychom neustále zlepšovali naše úsilí. I když to zní jako dobrá věc, může nám tato vlastnost v dlouhodobém…
Jednoduché cviky mohou přispět k tomu, aby se lidé stali hravějšími a díky tomu získali i větší spokojenost se svým životem.
Představte si improvizovanou řeč jako rozhovor. Nemusíte jej plánovat. V rozhovoru máte bez námahy co nabídnout. Zahajte konverzaci a jak budete mluvit, další slova vám sama přijdou na jazyk... Zdá se…