Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7540 článků.

icon Jak získat ztracené zákazníky?

29.6.2010 

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových obchodních příležitostí – bývalým zákazníkům. Jak…

Dobrá příležitost pro lektory a budoucí lektory

29.6.2010 

Společnost 1. VOX a.s. získala dotační podporu pro realizaci projektu v rámci globálního grantu CZ.1.07/3.2.02 Podpora dalšího vzdělávání v Plzeňském kraji OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. E-…

Nikdo není dokonalý

28.6.2010 

Perfekcionisté nedokáží plně rozvinout potenciál, který v sobě mají. Vše, co není dokonalé, totiž považují za selhán&…

icon Porada musí mít jasný účel

25.6.2010 

Každá porada by měla mít svůj účel, jinak ji nepořádejte. To je hlavní předpoklad efektivní organizace porad. Účelem se rozumí řešen&…

icon Kolik stojí zbytečná porada?

23.6.2010 

Porady mají význam jen tehdy, pokud přinesou nové informace nebo se účastníci dohodnou na určitém řešení, často však nesplňují ani…

icon Online komunita jako strategický firemní nástroj

23.6.2010 

Předpokladem úspěšně fungující online komunity jsou takové zkušenosti členů, které je přimějí k  aktivitě v rámci komunity a z&…

Článek v rámci předplatného icon Čím překonat konkurenci?

22.6.2010 

Konkurence je všude kolem nás. Ať už vaše společnost působí v jakémkoli oboru, soupeří o zákazníky a podíl na trhu s další…

icon 25 pravidel etikety e-mailové komunikace

21.6.2010 

Většina lidí komunikuje prostřednictvím e-mailu tím způsobem, že klikne na tlačítko „odpovědět“, napíše rychlou odpověď a odešle…

Článek v rámci předplatného icon Jak napsat tiskovou zprávu

18.6.2010 

Vytváření tiskových zpráv, které zaujmou pozornost médií a přimějí je psát o vaší firmě, není jednoduché. Sv&…

icon 10 chyb při prodeji firmy

17.6.2010 

Většina podnikatelů, kteří se chystají prodat svou firmu, neočekává, že to bude snadná záležitost. Zejména v dnešním ná…

Článek v rámci předplatného Jak uspět v nové práci

16.6.2010 

Nástup do nové pozice může být stejně vzrušující jako stresující. První měsíce odhalí, jak dokážete zapadnout do…

icon Zákazníkům je třeba naslouchat na všech úrovních

15.6.2010 

To, co vám současný či potenciální zákazník říká, je většinou méně důležité než to, jak a proč to říká.…

Článek v rámci předplatného icon Jak mluvit s novináři

11.6.2010 

Vystupování v médiích přináší firmám řadu výhod. Lidé, kteří s médii nemají zkušenosti, se však…

icon Rozhovor s Karlem Pánkem, personálně správním ředitelem společnosti PENAM

8.6.2010 

S Mgr. Karlem Pánkem, personálně správním ředitelem společnosti PENAM, a.s. hovořila Zuzana Čempelová o tom, jak získávají mladé talenty a jak s nimi ve firmě dále pracují. Ale také například o tom,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vysvětlit okolí, co dělá specialista na e-mailový marketing?

7.6.2010 

Profesionálové z oboru e-mailového marketingu se často potýkají s problémem, jak náplň své práce jednoduše vysvětlit okolí.…

Výpis 45314545 z celkem 7540