Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19369 článků.

icon Obsahový marketing: Jak uspět v roce 2018

6.6.2018 

Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly úspěšné, musíte obsah začít personalizovat mnohem víc než dosud. Měli byste také přemýšlet o nasazení influencerů – obzvláště…

icon Řízení změn: Vezměte si to nejlepší z období, kdy dochází k chybám

5.6.2018 

Změna není o těch velkých věcech. Je hlavně o souvisejících malých krůčcích, při kterých dochází k učení.

Článek v rámci předplatného icon Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

5.6.2018 

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke schůzce s klientem, která se zdá být zcela perfektní, protože obchodník má pocit, že produkt je pro…

Koho nemá smysl koučovat?

5.6.2018 

Ani nejlepší kouč na světě nedokáže koučovat člověka, který se koučovat nedá. Byla by to zbytečná ztráta času na obou stranách. Jak ale poznat, že se někdo skutečně nedá koučovat?

Stakeholder Excellence Leadership jako nová cesta k motivaci a skvělým výsledkům

4.6.2018 

Chcete skvělou atmosféru v týmu a prolomit bariéry mezi jednotlivými odděleními? Chcete vysokou provozní efektivitu a úspěch u zákazníků? Pak objevte Stakeholder Excellence Leadership.

Článek v rámci předplatného icon Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

icon Studie: Vliv názvu firmy na její ekonomické výsledky

4.6.2018 

Může název firmy ovlivnit její ekonomickou výkonnost? To zjišťovali autoři nové studie think-thanku IDEA, projektu Národohospodářského ústavu Akademie věd, Jan Hanousek a Štěpán Jurajda.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

1.6.2018 

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a svěřili vám své investice. A i proto je nutné, abyste působili, jako že máte vše pevně v rukou a že…

icon Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace

1.6.2018 

V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu  firmy. Co budete potřebovat dál?

icon Digitální přestavba firmy (1/2): Jak to vidí konzultanti

31.5.2018 

Chcete-li přetransformovat firmu na digitální, musíte být orientovaní na zákazníka, agilní a podporovat rychlé učení založené na experimentech. Konzultanti vám mohou pomoci začít, vy však musíte pro…

icon Úspěšné startupy: 2 příběhy z Francie

31.5.2018 

Podívejme se na pár cenných postřehů, které popsali zakladatelé dvou startupů ve Francii.

icon Větvení výpočtu pomocí funkce KDYŽ a další kombinace s jinými funkcemi v Microsoft Excel

30.5.2018 

Funkce KDYŽ je jedna z nejužitečnějších funkcí Excelu. Používá se, je-li zapotřebí rozvětvit výpočet do dvou variant podle toho, jestli je nebo není splněna nějaká podmínka.

Článek v rámci předplatného icon Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

30.5.2018 

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a pozitivní slova a reakce klientů jsou…

icon Zbavte se svých osobních limitů

29.5.2018 

Identifikujte všechny postoje, které jsou pro vás samotné nebezpečné a které vás omezují. Jinak ustrnete na stejném místě a budete nešťastní. Nic neměnit se možná zdá být snazší, ale nic se nevyrovná…

Článek v rámci předplatného icon 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

Výpis 46514665 z celkem 19369