Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25007 článků.

Ocenění HREA - EXCELLENCE AWARD® získaly letos HR projekty zaměřené na efektivní nábor, digitalizaci a leadership

24.10.2018 

People Management Forum (PMF), profesní nezisková organizace, která sdružuje HR profesionály v České republice, organizuje od roku 2000 soutěž o nejlepší HR projekt nazvanouHREA - EXCELLENCE AWARD® (…

icon Aplikace metodiky PRINCE2® v agilním prostředí

24.10.2018 

Řízení projektů, agilní dodávání. Dva donedávna relativně samostatné světy. Komunita řízení projektů se tradičně zaměřuje zejména na ospravedlnění realizace projektu, na jeho plánování, na monitoring…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři manažerské tipy pro větší výkonnost obchodního týmu

23.10.2018 

Motivovat zaměstnance k těm nejlepším výkonům nelze pouze penězi. Vedoucí týmu musí umět podnítit členy týmu k té nejlepší práci i jinými prostředky. Dnes se podíváme na čtyři trochu netradiční…

Článek v rámci předplatného icon Ukončení výroby energie v jaderných elektrárnách bude ve Spojeném království nákladné

23.10.2018 

Ve Spojeném království se podobně jako v jiných zemích ozývají hlasy volající po ukončení výroby energie v jaderných elektrárnách. Existují názory, že v polovině století bude Británie schopna vyrábět…

Průzkumy spokojenosti zaměstnanců: jak z nich získat maximum

23.10.2018 

Průzkumy spokojenosti zaměstnanců mohou v době zvýšené míry fluktuace velmi efektivně fungovat jako nástroj, který včas pomůže odhalit problémy a předcházet odchodům zaměstnanců. Dalším důvodem, proč…

icon Nechte své nejlepší zaměstnance odejít… nebo s nimi aspoň mluvte

22.10.2018 

Když ti nejlepší zaměstnanci zůstávají v našem týmu, je to dobře. Nebo snad ne vždy? Odcházení stávajících a hledání nových zaměstnanců je drahé, ale někdy byste i vy sami měli chtít, aby ti nejlepší…

Článek v rámci předplatného Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží

22.10.2018 

Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách pracovního trhu perspektivního talenta. Ještě si ho tak ve firmě udržet...

icon 3 způsoby osobního rozvoje ze staré školy, které ale výborně fungují

22.10.2018 

V mnoha odvětvích lidské činnosti se přichází s novými a moderními postupy, které v efektivitě často předčí ty staré. Nejinak tomu je i v obchodní branži. Existují přesto určité staré postupy, které…

Drahá kancelářská židle vaše záda nespasí, základem je sedět chytře

22.10.2018 

S týmem fyzioterapeutů lektoruje Jan König ve firmách už pár let. Každému z účastníků workshopů mimo jiné „seřídí“ pracovní místo v kanceláři k ideálnímu sedu. „Můžete sedět i na pařezu, ale aktivně!“…

Článek v rámci předplatného Výhody introvertního zaměstnance aneb Proč byste měli přijímat introverty

22.10.2018 

Týmový hráč, precizní, kreativní a iniciativní jedinec, který dobře vychází s kolegy. Tak většinou vypadá představa manažerů a náborových pracovníků o osobnosti kandidáta, kterého by chtěli na volnou…

Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?

19.10.2018 

V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné ambiciózních prohlášení, záměrů a cílů, jejich dosažení je však ohroženo nedostatečnou připraveností…

Článek v rámci předplatného icon Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

19.10.2018 

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické spokojenosti byste měli dělat jak průběžně, tak i především po zavedení nějaké změny nebo nového…

icon Kalkulace v éře 4.0: podmínky přežití nejisté

19.10.2018 

V globálním konkurenčním prostředí platí už řadu let jednoduchá pravda: Náklad, který nepřidává konkrétní, zákazníkem vnímanou hodnotu vašemu produktu, musíte pokrýt z vlastní marže – jinak neprodáte.…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k udržení vašich klientů

18.10.2018 

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než udržet si toho stávajícího. Nicméně konkurence je veliká a boj o zákazníky nemilosrdný. Zde jsou čtyři…

icon Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

18.10.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám neposkytnou kompletní obrázek o tom, co si myslí vaši zákazníci. Nyní uvidíme, jak to dělá oddělení, které obvykle má hlas…

Výpis 54015415 z celkem 25007