Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1994 článků.

icon Čeština jako vizitka aneb Hledání dobrého stylu

16.8.2016 

Skočme do tématu rovnýma nohama. Je lepší, když začínáme e-mail oslovením („Vážený pane Nováku“), nebo pozdravem („Dobrý den“)? Jak je to v současné spisovné češtině s užíváním zájmena „svůj“ (versus…

Pohov, zaměstnanci! Ne pozor

10.8.2016 

V oblasti vzdělávání lidí se pohybuji již 14 let, zároveň jsem po celou dobu zaměstnancem na půl úvazku buď ve zdravotnictví, nebo sociálních službách. Jednak abych si stále udržel platnost atestace…

icon Robert Hogan: Emoční inteligence může lídrům uškodit

5.8.2016 

V první části rozhovoru s Robertem Hoganem jsme se dozvěděli, co obnáší práce s daty při testování osobnostních rysů zaměstnanců. Dočetli jsme se také, jak velký rozvoj zaznamenal výzkum lidské…

icon Hledejte synergie: Zaměřte se na odlišné hodnotové řetězce

29.7.2016 

Hlavní výhodou firem, které sdružují více podniků, jsou vytvořená vnitřní propojení. Bez nich by nebyl rozdíl mezi rozhodováním top manažera takové firmy a mezi rozhodováním manažera podílového fondu.…

Článek v rámci předplatného icon Republikáni chtějí v USA změnit politiku ochrany přírody a boje s klimatickými změnami

22.7.2016 

Republikáni na svém sjezdu v Clevelandu přijali v pondělí 18. července stranickou platformu, která požaduje ukončit omezování emisí CO2, odstoupení USA z mezinárodních klimatických dohod (zejména…

Článek v rámci předplatného icon Jak proměnit obsahový marketing v reálné objednávky

13.7.2016 

Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože zahrnuje celou škálu technik. Nejefektivnější cesta, pokud chcete zlepšit postavení vaší značky v digitálním světě, je však…

Článek v rámci předplatného icon Výhody spolupráce s konkurencí

29.6.2016 

Pokud coby podnikatelé nebo prodejci přemýšlíme o snížení nákladů nebo o efektivnějším využití prostředků, většinou nás zřejmě nenapadne zrovna spolupráce s konkurencí. Hlavně start-upy ovšem často…

Článek v rámci předplatného icon Profil Jana Holeyšovského - lektora, kouče, školitele a psychologa společnosti Almakon

Audio  27.6.2016 

Jan Holeyšovský je kouč osobního rozvoje a týmové spolupráce, facilitátor workshopů a firemních konferencí, konzultant pro leadership, řízení změn a lidské zdroje, lektor komunikačních a manažerských…

Psychologie (ne)úspěchu: Jak z dobrého týmu udělat skvělý

17.6.2016 

Rychlost a bezchybnost je nepřítelem učení a rozvoje. Úspěch je špatný učitel, kvůli němu si chytří lidé myslí, že nemohou prohrát. Překvapení?

icon V O2 vzniklo nové co-workingové centrum

15.6.2016 

Operátor O2 otevřel ve své pražské centrále nové prostory. V hlavní lobby vzniklo co-workingové centrum nazvané O2 HUB určené nejen pro zaměstnance O2, ale i jejich obchodní partnery. O2 se nechalo…

icon Úroveň českého vzdělávání brzdí rozvoj segmentu podnikových služeb

7.6.2016 

Centra podnikových služeb zajišťují zpracování provozních úloh v oblastech, jako je účetnictví, lidské zdroje, zpracování mezd, IT, právo, vnitřní kontrola, zásobování nebo bezpečnost. Dnes v Česku…

Článek v rámci předplatného Poptávka po personalistech roste. Jejich mzdy také

7.6.2016 

Mzdy rostou, počet volných lidí klesá. Tak by se dal stručně popsat současný stav na českém trhu práce. V roce 2015 se dále prohlubovala nerovnováha mezi poptávkou po zaměstnancích a nabídkou na…

icon Ředitelé na Facebooku: Profil ano, šmírování ne

3.6.2016 

Facebook je největší světovou sociální sítí. Proto je také nejdůležitější sociální sítí z hlediska komunikace se spotřebiteli. Ředitelé a manažeři firem by se proto měli prezentovat nejen na…

Článek v rámci předplatného icon Budování nové ropné společnosti? Čeští studenti vyhráli unikátní soutěž organizovanou Skupinou MOL

26.5.2016 

Finále 10. ročníku mezinárodní on-line studentské soutěže FRESHHH se letos poprvé uskutečnilo v Praze. Do nejužšího finále postoupilo celkem pět týmů z České republiky, Slovinska, Maďarska a…

icon Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

26.5.2016 

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci rozhodují využívat vašich služeb. Nyní…

Výpis 556570 z celkem 1994