Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7528 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vylepšete sdělení zákazníkům

30.9.2005 

Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy před řadou překážek. Jde totiž o křížovou strategii, která by měla zahrnovat marketing, zákaznické služby, IT a další obchodní…

icon Jak má marketing komunikovat, aby prodej naslouchal

30.9.2005 

Přiznejme si, že je velice těžké udělat dojem na prodejce, a to i když se vám podaří získat jejich pozornost. Mají tendence být oportunisty chtějí informace, jen když se jim to hodí, ne dříve, a…

Článek v rámci předplatného icon Desatero ochrany spotřebitele v EU

29.9.2005 

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří mezi základní hodnoty Evropské unie. Generální ředitelství pro zdraví a ochranu spotřebitele při Evropské komisi proto…

icon E-mailová podpora marketingu

27.9.2005 

E-mailové marketingové kampaně vám umožňují neustále zásobovat klienty informacemi, a to za zlomek ceny informací tištěných. Pomoc&…

icon Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

23.9.2005 

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře, protože někdy lze tyto informace získat levněji a mnohem efektivněji.Spousta dat již existuje v rámci firem a ve formátech,…

Článek v rámci předplatného icon Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

23.9.2005 

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly hraje zcela zásadní roli. Článek proto…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet silnější nabídky

23.9.2005 

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují dostat informace o konkrétních výsledcích, pokud mají využívat vaše produkty nebo služby.Jeden ze…

icon Na vlastních stránkách očima uživatele

21.9.2005 

Přilákání potenciálních a stávajících zákazníků navaši stranu je jen část práce k vlastnímu uskutečnění prodeje. Jeden ze způsobů, jak ho zvýšit, je mít přehledné, použitelné a aktualizované…

icon PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

20.9.2005 

V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (Product Lifecycle Management PLM), která výrazně ovlivňuje úspěšnost a konkurenceschopnost firem. PLM představuje prostředí…

Článek v rámci předplatného Revoluce náborářských agentur

20.9.2005 

Šest trendů, které se objevují na trhu práce.Vzdor tomu, že se někteří z nás obávali, že s příchodem internetu a firemních internetových stránek bude ubývat náborových agentur, stále prosperují. Firmy…

Koučing: z izolace rovnou do světa

19.9.2005 

Koučové mnohdy dokáží se svými klienty zázraky. Koučování však stále nemá takový vliv, jaký by mělo, kdyby komunita koučů byla integrovanější s okolním světem. Řada koučů je izolovaná. Shání si…

Jak zanechat dobrý první dojem?

19.9.2005 

Hledání nové práce může být těžké, zvláště pokud uvažujete o oboru, ve kterém nemáte známé, kontakty a reference. Přijímacímu pohovoru se nikde nevyhnete a musíte se snažit zanechat co nejlepší první…

Jak formulovat pracovní nabídku, aby přilákala ty správné zájemce

18.9.2005 

Autor článku je velice úspěšný a zkušený náborář s praxí 25 let. Snažil se zavést nové praktiky a všímal si, co dělají ti nejlepší jinak, než ti ostatní. Když to zjistil, zbývalo pouze nechat si…

icon Blogy dobré i špatné pro byznys

18.9.2005 

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a zmiňovali se v nich i o své práci? A jak velkou pozornost by měly věnovat tomu, co o nich ve svých blozích píší další lidé? I…

icon Interní komunikace je základ

18.9.2005 

Vnitrofiremní komunikace hraje zásadní roli v oblasti marketingových strategií. Čeští zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že právě tato složka může být rozhodující konkurenční výhodou i v boji o…

Výpis 62116225 z celkem 7528