Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Blog jako komunikační kanál

14.2.2006 

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je založení diskusního fóra na firemních webových stránkách, založení blogu nebo poskytnutí prostoru pro založení blogů věrným…

E-learning forum 2006

14.2.2006 

Vzdělávací společnost 1. VOX a.s. ve spolupráci s Agenturou pro firemní vzdělávání a firemní poradenství SEMIS pořádají dne 2. března 2006 tradiční VI. ročník konference, která se jako každoročně koná…

icon Testujte své klienty

10.2.2006 

Testování je páteří každé solidní marketingové kampaně. Bez ohledu na to, zda je vaše firma na trhu dlouho nebo ne, je nezbytné k získávání zpětné vazby.Proč musí být testování součástí vaší firemní…

icon Vyplatí se outsourcing vypracovávání mezd?

10.2.2006 

Majitelka Duane Park Patisserie v New Yorku vzpomíná, jak se každý týden trápila s vypracováním mezd svých zaměstnanců. Jak se ale zvýšil počet zaměstnanců její firmy, začalo jí docházet, že je její…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného Je orientační program vaší firmy účinný?

9.2.2006 

Pokud chcete mít úspěšný proces zapracování nových zaměstnanců, existuje mantra, kterou byste si měli pamatovat - "Na všem záleží!" Špičkoví manažeři vědí, že každá komunikace a interakce se…

icon Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

8.2.2006 

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti McDonald's se svými lokálními variantami typu Ich liebe es si již ve světě marketingu získali…

Práce v politicky nestabilních oblastech

7.2.2006 

Jak daleko může zaměstnavatel zajít v naléhání na zaměstnance, aby pracovali v nebezpečných lokalitách? R. Gizbert, bývalý britský novinář, byl například propuštěn na základě toho, že odmítl pracovat…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Článek v rámci předplatného icon Pohlednice v marketingu

2.2.2006 

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo obchodům. Nejsou ničím novým a na první pohled nemusejí vypadat příliš skvěle, ale opravdu fungují,…

Článek v rámci předplatného Jak odvést dobrou práci a jít domů včas

30.1.2006 

Pro workoholismus je typická neschopnost určit,zda jsme pro ten či onen den udělali dostatek práce.Podle britského autora Ferguse OConnella leží síla k redukci dlouhé pracovní doby v rámci každého z…

icon Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

30.1.2006 

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v rozhovoru pro HR-server vysvětluje Milan Tománek, výkonný ředitel externí komunikace Československé obchodní banky (ČSOB).…

Co je to neformální učení?

26.1.2006 

Jsme posedlí školením pracovníků. Došli jsme k závěru, že lidská síla je nejdůležitější prvek a jediný způsob, jak ji přilákat, vylepšovat a udržet, je nabízet možnost dalšího vzdělávání. Problém je,…

Výpis 61816195 z celkem 7606