Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Trpí vaše firma syndromem krátkých návštěv?

10.3.2006 

Představte si, že by polovina lidí, kteří zavolají do vaší firmy zavěsila během 10 vteřin. Existuje snadno měřitelné a často přehlížené číslo, které vám může hodně napovědět o efektivitě vašich…

icon Desatero úspěšného obchodního plánu

10.3.2006 

Sestavování obchodního plánu může působit odstrašujícím dojmem. Jedná se však o důležitý předpoklad jakéhokoli podnikání, které chce zvýšit své šance na úspěch. Článek přináší deset tipů.- Pište plán…

icon Jak zajistit svým webovým stránkám vysokou návštěvnost?

9.3.2006 

Jak zajistit, aby se zákazníci neustále vraceli na vaši webovou stránku? Odměňujte je. Zákazníci mají tendenci se bez váhán&…

Článek v rámci předplatného icon Buďte osobní i v newsletterech

8.3.2006 

Osobní přístup hraje v marketingu zásadní roli, a to i v oblasti business-to-business (B2B), kde to stále ještě není zvykem. Marketéři považují elektronické B2B newslettery za nástroje prodeje zboží…

icon Jak si osvojit umění ovlivnit druhé

8.3.2006 

Pochybujete někdy o své autoritě a její úspěšné aplikaci na zaměstnance? Nejste sami většina podnikatelů si v tomto směru není jista a přáli by si umět lépe působit na své kolegy a zaměstnance.Podle…

icon Chcete prodat více zboží?

8.3.2006 

Několik tipů pro znásobení prodeje: 1. Udržujte kontakt se svými zákazníky. Pokud uzavřete s někým obchod poprvé, stačí třeba jen děkovn&…

Článek v rámci předplatného Jak vytvářet mravní kulturu ve firmě

7.3.2006 

Existují dva dobré důvody proč mít mravní kulturu řízení rizika a dosažení nadprůměrného výkonu. Neetické chování představuje řadu rizik, včetně podvodů, porušování zdravotních a bezpečnostních…

Platová historie uchazečů o zaměstnání

7.3.2006 

Spousta uchazečů o zaměstnání se snaží vyhnout dotazům na svůj minulý plat a mají ktomu dobrý důvod. Většina kandidátů totiž takovou otázku bere zástěrku pro zjištění, jaký plat by si nyní…

icon Jak vytvořit dobrý poutač

6.3.2006 

Cílem každé reklamy je zvýšit povědomí o firmě. Jedním z oblíbených způsobů reklamy jsou poutače. Většina poutačů je souměrná, pečlivě vyvážená, vkusná a také barevně dobře koordinovaná. Jinými slovy…

Letošní trendy na pracovištích

3.3.2006 

Letošní rok přinese podle odborníků trendy související s novými technologiemi, větší pružností práce i konflikty. Kariérní poradkyně Elizabeth Lengyelová shrnula tyto trendy do deseti oblastí.- Tvrdá…

Mýty o životopisech

3.3.2006 

Neexistuje jeden - nejlepší - způsob, jak napsat životopis. Každý náborář má v tomto ohledu svůj náhled na věc. Dokonce i stylizace a data, která uvedete, budou záležet na odvětví, pozici a vašich…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit své šance v přijímacím řízení

2.3.2006 

Jestliže chcete zvýšit své šance během ucházení se o zaměstnání, musíte se umět dívat očima personalisty, který bude vyřizovat vaše materiály (životopis, reference). Přes tohoto člověka se vkaždém…

icon Jak odpovídáte zákazníkům na emailové dotazy?

2.3.2006 

Bez pečlivého řízení mohou automatické emailové systémy ublížit vašemu firemnímu image. Zákazníci očekávají rychlou reakci na své emaily a bývají zklamáni.Například jedna zákaznice se snažila zakoupit…

Říci něco o sobě neznamená říci vše

1.3.2006 

Jistý inženýr byl při pohovoru vyzván, aby řekl něco o sobě. Cítil se dobře připraven na odpověď, dělá přece v oboru již dvě desetiletí. Začal až příliš podrobně a byl sotva v půlce své odpovědi, když…

"Kompetence pro trh práce"

27.2.2006 

Rozvoj klíčových kompetencí (vědomostí, dovedností a postojů), které jsou důležité pro uplatnění na trhu práce, je jedním z hlavních strategických cílů Moravskoslezského kraje v oblasti vzdělávání a…

Výpis 61516165 z celkem 7606