Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného Manažeři v UK pracují 12 hodin týdně zadarmo

27.2.2006 

Podle nových poznatků, zveřejněných agenturou TUC, vykazují v roce 2006 britští vyšší manažeři v průměru mnohem více neplacených přesčasů. Průměrný plat by měl podle této informace vzrůst o 24 000…

Článek v rámci předplatného Kolik se veřejnost dozví o manažerských platech?

27.2.2006 

Podle 370stránkového návrhu americké organizace SEC (Securities and Exchange Commission) by měly firmy zveřejňovat platy svých manažerů. Řada manažerů a expertů se ale obává, že návrh, který je ve…

Institut trhu práce

24.2.2006 

Ministerstvo práce a sociálních věcí se dohodlo s Hospodářskou komorou ČR na přípravě a realizaci systémového projektu s názvem Institut trhu práce (ITP) v rámci Operačního programu Rozvoj lidských…

Článek v rámci předplatného icon Posloucháte?

24.2.2006 

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod. Nejprve je však třeba správně naslouchat zákazníkům a poté se jimi nechat vést. V zákaznickém středisku…

icon Placení dotekem prstu

24.2.2006 

Placení nákupů dotekem prstu je blíž, než si myslíte. Využití takzvaných elektronických peněženek snižuje koridor pro podvody a krádeže identity, urychluje placení a v neposlední řadě také snižuje…

Myslíte na manažery v předních liniích?

23.2.2006 

Manažeři v předních liniích bývají ve velkých firmách často neopěvovaní hrdinové. Nesou ale zodpovědnost za většinu firemních zaměstnanců a denního kontaktu se zákazníky. Firemní výkonnost bez jejich…

Článek v rámci předplatného Nastupující trend globálního náboru

23.2.2006 

Idea globálních pracovních sil je v dohledu, v řadě velkých firem probíhá již dlouhou dobu. Během příštího desetiletí bude většina firem čelit potřebě hledat zaměstnance nad rámec jejich lokálních…

Článek v rámci předplatného icon Technologie mají sloužit zákazníkům

21.2.2006 

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický servis a namísto kýžených informací se dočkala hovoru s počítačovým hlasem, který ji nepochopil nebo se ztratila ve změti…

Článek v rámci předplatného Náboráři by také měli být odměňováni za to, co produkují

21.2.2006 

V dnešní době dává méně než pět procent firem náborářům finanční pobídkynad rámec standardních bonusů. Většina náborářů dostává jen základní plat. Někde však dostávají také hotovostní bonus za každý…

Využíváte networking?

21.2.2006 

Většina nejzajímavějších nabídek pracovních pozic není nikdy uveřejněna. Z pohledu firmy je snadné zjistit některá fakta z vašeho CV. Na druhou stranu z něj celou řadu informací získat nikdy nemohou.…

Článek v rámci předplatného icon Podnikatelé v USA odmítají státní pomocnou ruku

20.2.2006 

Mnoho drobných podnikatelů neví, o co přicházejí, říká George Cloutier, ředitel společnosti American Management a potvrzuje, že existuje velké množství služeb, které mohou tito podnikatelé využívat a…

icon Když pohlaví mění vyjednávání

17.2.2006 

Lidé se často ptají, zda jsou to muži nebo ženy, kdo umí lépe vyjednávat. Výzkumy Harvard Business School však potvrzují, že pohlaví nedokáže člověka primárně předurčit k dobrému jednání. Určitá…

Článek v rámci předplatného Pre-Employment Screening

16.2.2006 

Otázka podvodů se v současnosti nachází na předním místě podnikové agendy. Kauzy společností Enron a Parmalat připomněly, co se může stát, když kontrolní orgány společnosti nedokážou zabránit podvodu,…

icon Jak řídit bezdrátové technologie

15.2.2006 

Bezdrátové technologie se rychle stávají nezbytnou součástí podnikání malých i velkých firem. Studie potvrzují, že firmy využívají bezdrátové komunikátory a další bezdrátové technologie ve větší míře,…

Článek v rámci předplatného icon Zbavte se prodejního jazyka

15.2.2006 

Většina lidí bere jako samozřejmost spontánní a přirozenou komunikaci s přáteli, životními partnery, příbuznými a dalšími osobn&…

Výpis 61666180 z celkem 7606