Jazykové vzdělávání ve firmách
Logika, že nakupujeme v obchodě, na film se díváme v kině a anglicky se učíme v jazykové škole, už nějakou dobu neplatí. Podle různých průzkumů až 71 % společností poskytuje svým zaměstnancům výuku…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Logika, že nakupujeme v obchodě, na film se díváme v kině a anglicky se učíme v jazykové škole, už nějakou dobu neplatí. Podle různých průzkumů až 71 % společností poskytuje svým zaměstnancům výuku…
Účinek vaší péče o zákazníka je třeba kontrolovat. Bez zpětné vazby nejste schopni posoudit, zda na zákazníka působíte a má-li vaše snažení vůbec nějaký smysl. Nejdůležitějším nástrojem je zde…
A já pořád, kdo to je...E-mail a on-line nakupování již nejsou jedinými problémy, kterým musejí čelit zaměstnavatelé v souvislosti se zaměstnanci užívajícími Internet. Stále častěji se objevují blogy, v nichž zaměstnanci…
Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…
Implementace operačního systému v náboru umožní vyhrávat boj o talenty. Zavedením několika standardů, které budou používat všichni účastníci obchodníci, náboráři, IT, zájemci a všichni členové týmu,…
Evropský outsourcingový trh je stále živější. Ať již kupujete jednotlivé služby, nebo vyjednáváte obsáhlejší transformační outsourcing, je třeba pevného přístupu.Co chcete koupit? Definovat, co…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve, než začnete prodávat. Výhodu mají bezesporu velké firmy, které mohou do získávání nových zákazníků…
Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…
Odborníci hovoří o vytváření prezentací, které pobaví a budou motivovat a zároveň upozorňují, že posluchači dokáží absorbovat jen malé množství informací najednou. Zajímavé je, jak moc jsou odlišné…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný produkt pro ně nevhodný. Prodejní…
Rozhovor s Karlem Vašákem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje Komerční banky
Od roku 1964, kdy výzkumník M. S. Scott Morton přišel s termínem podpůrný rozhodovací systém, se technici snaží vybudovat systém, který pomůže manažerům pochopit, co se děje uvnitř a vně jejich firem…
Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá tlak na to, aby se s menším…
On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Stávající i potenciální zákazníci, kteří se přihlásí k odběru newsletterů, dávají takto firmám možnost k navázání…
Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…