Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Jazykové vzdělávání ve firmách

18.11.2005 

Logika, že nakupujeme v obchodě, na film se díváme v kině a anglicky se učíme v jazykové škole, už nějakou dobu neplatí. Podle různých průzkumů až 71 % společností poskytuje svým zaměstnancům výuku…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníkem a zpětná vazba

17.11.2005 

Účinek vaší péče o zákazníka je třeba kontrolovat. Bez zpětné vazby nejste schopni posoudit, zda na zákazníka působíte a má-li vaše snažení vůbec nějaký smysl. Nejdůležitějším nástrojem je zde…

Článek v rámci předplatného A já pořád, kdo to je...

16.11.2005 

E-mail a on-line nakupování již nejsou jedinými problémy, kterým musejí čelit zaměstnavatelé v souvislosti se zaměstnanci užívajícími Internet. Stále častěji se objevují blogy, v nichž zaměstnanci…

icon Firemní časopis? Nesmí být hlásnou troubou managementu...

16.11.2005 

Nástěnkám jsem se smála, říká v rozhovoru pro HR-server o jedné ze stále používaných forem vnitropodnikové komunikace Ing. Dana Dvořáková, MBA ředitelka útvaru komunikace Českých aerolinií, a.s.…

Nábor s pomocí operačního systému

11.11.2005 

Implementace operačního systému v náboru umožní vyhrávat boj o talenty. Zavedením několika standardů, které budou používat všichni účastníci obchodníci, náboráři, IT, zájemci a všichni členové týmu,…

Jak vybrat dodavatele outsourcingových služeb

11.11.2005 

Evropský outsourcingový trh je stále živější. Ať již kupujete jednotlivé služby, nebo vyjednáváte obsáhlejší transformační outsourcing, je třeba pevného přístupu.Co chcete koupit? Definovat, co…

Článek v rámci předplatného icon Zdarma k novým zákazníkům

8.11.2005 

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve, než začnete prodávat. Výhodu mají bezesporu velké firmy, které mohou do získávání nových zákazníků…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na ústa!

4.11.2005 

Promlouvat za firmu,obzlášť v USA, je chůzí po velmi tenkém ledu. Firmy a jejich mluvčí jsou právně zodpovědní za informace, které předajíspolupracovníkům, zákazníkům a investorům.Většina pracovníků,…

icon Zásady prezentací ve výuce

4.11.2005 

Odborníci hovoří o vytváření prezentací, které pobaví a budou motivovat a zároveň upozorňují, že posluchači dokáží absorbovat jen malé množství informací najednou. Zajímavé je, jak moc jsou odlišné…

icon Zákazník nemusí mít vždy pravdu

2.11.2005 

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný produkt pro ně nevhodný. Prodejní…

icon Naše priority: vzdělávání, mobilita, kariérní rozvoj

1.11.2005 

Rozhovor s Karlem Vašákem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje Komerční banky

icon Nevyužíváme plný potenciál BI

31.10.2005 

Od roku 1964, kdy výzkumník M. S. Scott Morton přišel s termínem podpůrný rozhodovací systém, se technici snaží vybudovat systém, který pomůže manažerům pochopit, co se děje uvnitř a vně jejich firem…

icon Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

25.10.2005 

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá tlak na to, aby se s menším…

icon 17 tipů, jak získat odběratele newsletteru

24.10.2005 

On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Stávající i potenciální zákazníci, kteří se přihlásí k odběru newsletterů, dávají takto firmám možnost k navázání…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

Výpis 62566270 z celkem 7606