Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7528 článků.

Šéf nového tisíciletí

8.8.2005 

Stále se měnící obchodní klima a neklidné trhy si žádají nový druh vůdců, sdůrazem na kreativitu a vizi.Typický šéf na začátku dvacátého století rád viděl strach vobličejích svých podřízených. O…

Článek v rámci předplatného icon Neztrácejte můj čas!

7.8.2005 

Obchodníci si často kladou otázku, jakjednat s lidmi, kteří pouze hledají informace. Tito požírači času se najdou v různých prostředích, mají však společné charakteristiky ptají se na obrovské…

Článek v rámci předplatného Učíme se od obchodníků

7.8.2005 

Obchodníci již dávno znají postupy, které jim pomáhají identifikovat potenciální zákazníky. Toto umění se rozvinulo vcelé velké odvětví. Vtéměř každé zemi je možno zakoupit seznamy potenciálních…

Blogování na pracovišti - jste připraveni?

4.8.2005 

Stále stoupá počet lidí, kteří si vedou své internetové deníčky neboli blogy. Publikují v nich své názory na současné dění, politiku, sport a mnoho dalších věcí. Zároveň rychle stoupá i počet těch,…

Pozitivní zkušenost z rekrutovaní na všech frontách

3.8.2005 

Je sobota večer a snažím se přečíst nejnovější knihu Toma Peterse Re-Imagine. Je mi, jako bych byl zpátky ve škole je tu tolik nových nápadů!Jsem u kapitoly o zkušenostech a chci sdílet jednu…

icon Firma na exponáty

1.8.2005 

Rozhovor s Michalem Lukešem, generálním ředitelem Národního muzea Jste prvním slovakistou ve funkci ředitele Národního muzea? Na pozici ředitele Národního muzea jsem rozhodně prvním slovakistou.…

Článek v rámci předplatného Co je to "Resume"

29.7.2005 

Získat práci v USA není snadné. Zájemci by měli přepracovat své CV na Resume. Rozdíly jsou následující: Resume je kratší a vynechává osobní údaje jako datum narození, stav a náboženství.Předtím, než…

Článek v rámci předplatného icon Šest kroků pro strategický program pro zákazníky

28.7.2005 

Hon na zákazníky: Vedoucí chtějí, aby největší zákaznici mluvili za jejich společnost při akcích, obchodníci po nich chtějí, aby dělali firmě reklamu a přemlouvali potenciální zákazníky, výroba zase…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít konferenci naplno

28.7.2005 

Obchodní prostředí si žádá občasnou návštěvu konferencí a průmyslových setkání. Tyto události mají nejrůznější jména, pro vás však znamenají vždy určitý čas mimo domov a kancelář. Jestliže chcete, aby…

Úspěšná služební cesta

26.7.2005 

Na služební cestu vás mohou vyslat poměrně brzy po nástupu do nového zaměstnání. Samozřejmě v závislosti na pozici, kde pracujete. Většinou za vás firma vše zařídí, ale taky se může stát, že veškerá…

icon Co říkáte, i když to výslovně neříkáte?

26.7.2005 

Většina manažerů si uvědomuje, že jedním z nejdůležitějších prvků úspěchu v obchodním světě je efektivní komunikace, rámci organizace i mimo ni. Stejně tak jako existuje celá řada komunikačních forem,…

icon Sedm marketingových otázek, než necháte teenagera udělat váš web

26.7.2005 

Podle vyhledavače Google existují čtyři miliardy webových stránek. Téměř na každého člověka na naší planetě tak připadá jedna z nich. Když se vy dnes rozhodnete zřídit vlastní web, stále si myslíte,…

icon Motivujte podřízené ke spolupráci mezi sebou

25.7.2005 

Pojem spolupráce zní jednoduše mluvme, sdílejme informace, buďme produktivnější. Realita je ale v mnohém jiná. Dosažení efektivní spolupráce a účinného sdílení informací je proces, který není…

Článek v rámci předplatného icon Co Čech, to čtenář reklamního letáku

25.7.2005 

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští spotřebitelé řídí letáky obchodních řetězců. Letáky jsou podle jejich závěrů velice účinným reklamním…

icon Virtuální bolehlav

22.7.2005 

Úspěšní vůdcové klasických pracovních týmů mnohdy propadnou panice, když mají začít řídit týmy virtuální. Osvědčené postupy se míjejí účinkem a snaha se zdá být marná, výsledky se nedostavují.Článek…

Výpis 62716285 z celkem 7528