Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Lákadlo jménem Čína

7.7.2005 

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných telekomunikacím. Není čemu se divit, jelikož Čína ekonomicky roste, na její obrovské trhy se třese nejeden…

icon Nesmrtelnost papíru

7.7.2005 

Už od nástupu prvních digitálních technologií můžeme neustále slyšet různá proroctví o vymizení papíru a jeho nahrazení počítači. Zatím se však tyto vize nepotvrdily a vypadá to, že tomu ještě dlouho…

icon Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

7.7.2005 

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…

icon Odměňujte stálé zákazníky

7.7.2005 

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina Američanů je členem nejméně jednoho programu zabývajícím se výše uvedeným tématem - náklady na získání…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

Článek v rámci předplatného icon Proč být jedním z mnoha vystavovatelů?

28.6.2005 

Počet vystavovatelů na veletrzích stále stoupá, zatímco účastníků ubývá. Šance dostat se do přímého kontaktu se zákazníkem se snižuje. Nabízí se proto otázka, zda má smysl bojovat o místo na velkých…

icon Přemýšlením k lepším výkonům

28.6.2005 

Téměř každý má touhu se stále zlepšovat v tom co dělá, v rámci svých možností, a dosáhnout úspěchu. Bohužel to není snadné. Když už si vytyčíme bod, kterého chceme dosáhnout a začneme na tom pracovat,…

Učte se rychle, učte se dobře

28.6.2005 

Přestože nám doba dokáže doručit informace ve vteřině, moudrost se stále učí starou cestou. Obecně jsou ale mladí lidé kreativnější, více riskují a mají větší představivost co do řešení problémů než…

Naučte se naslouchat !

27.6.2005 

Efektivní komunikace zavřete ústa a nastražte ušiNaslouchání a vnímání jsou dvě odlišné věci. Vnímáme ušima nasloucháme mozkem, očima, srdcemNaslouchání je opomíjený prvek efektivní komunikace. Pro…

Výpis 63016315 z celkem 7527