Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

icon Když muž se ženou pracuje

24.6.2005 

Jistě jste si všimli, že mezi muži a ženami, kteří spolu úzce pracují dochází často ke komunikačním střetům. Nejčastěji je tomu tak v otázkách demonstrace síly, obhajoby nebo řízení zaměstnanců.…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

icon Když členové managementu prodávají hamburgery

20.6.2005 

Erika Chroustová Human Resources Manager společnosti McDonalds Czech and Slovak Republic.Jeff Stratton, v současnosti výkonný viceprezident McDonalds USA, začal svou kariéru ve vaší společnosti…

E-learning pro starší a pokročilé

17.6.2005 

Pokud jde o problematiku zaměstnání, Amerika nemluví v současné sobě o ničem jiném než stárnoucí pracovní síle. Silná generace zaměstnanců narozených po druhé světové odchází, v následujících letech…

Jsou vaši zaměstnanci spokojení? Zeptejte se!

15.6.2005 

V dnešním světě tvrdého konkurenčního boje, v němž se firmy snaží o maximální produktivitu, pracují zaměstnanci často pod přílišným tlakem, což vede k poklesu jejich morálky a vyšší fluktuaci.…

Článek v rámci předplatného icon Search engine marketing počesku

13.6.2005 

Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší, rok od roku však stoupají. Článek přibližuje marketing ve vyhledávačích. Marketing ve vyhledávačích označujeme anglicku…

Článek v rámci předplatného icon PR: Aby váš e-mail získal pozornost

9.6.2005 

Publicita je jedním ze základních předpokladů úspěšného podnikání. Firmám se ale často nedaří správně oslovovat zástupce médií, kteří jim mohou publicitu zajistit. Zpravidla se snaží s novináři…

Článek v rámci předplatného Internetovému náboru se nevyhnete

7.6.2005 

Čerstvý talent je tak blízko jako nejbližší počítačový terminál a osoba sedící u něj. Internet a doporučení zaměstnanců zodpovídají za více než 61 procent externích přijetí v roce 2004. Uvádí to…

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

3.6.2005 

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního místa, kde se zákazník může…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Desatero týmové spolupráce

2.6.2005 

Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají s problémy? Jak můžete zjistit, jak efektivně váš tým pracuje a určit možnosti nápravy? Výzkumy ukazují, že příčiny úspěchu…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

Odcházím, můžete mi všichni políbit ...

27.5.2005 

Po třech letech, kdy trávil reklamní textař Chris Goldschmidt 80 hodin týdně v práci, se rozhodl podat výpověď. Čekal ho výstupní pohovor. Nemohl říct přímo manželskému manažerskému páru, co si myslí.…

icon Kde jste vzali mou e-mailovou adresu?

25.5.2005 

Také se podivujete, jak se ve vaší e-mailové schránce může pořád brát tolik nevyžádané pošty? Nikdy jste se nezaregistrovali na webových stránkách, které vám pravidelně rozesílají své novinky? Vězte,…

Výpis 63166330 z celkem 7527