Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Pět způsobů, jak oživit newsletter

4.5.2005 

Ať je distribuujete prostřednictvím e-mailu nebo tištěné rozesíláte poštou, newslettery jsou pro podniky cenově efektivním způsobem, jak zůstat v kontaktu se zaměstnanci, zákazníky, potenciálními…

Článek v rámci předplatného icon Věnujte pozornost tomuto článku!

3.5.2005 

Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají…

Učíme se vždy a všude

3.5.2005 

Učení neznamená jen školu, učení může zahrnovat konverzaci s vašimi vrstevníky a vašimi dětmi, knihy, články, neformální networking, vyhledávání na Internetu, televizi a vše, co se naučíte…

icon Rozhovor s Markétou Vránovou, vedoucí kanceláře Ligy lesní moudrosti

2.5.2005 

Pro malou organizaci, jako je Liga lesní moudrosti je obtížné komunikovat s poslanci a ministerstvy.Co to je Liga lesní moudrosti?Liga lesní moudrosti je občanské sdružení, je to nezisková organizace,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyčnívat z davu

29.4.2005 

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat cesty, jak odlišit vaši firmu od firem nabízejících podobné produkty nebo služby. Článek uvádí několik tipů, jak vyčnívat z davu.-…

Kompletní personální strategie

29.4.2005 

Silný tým je často výsledkem náborové strategie, která překračuje hranice HR. Personální strategie je velmi dobře promyšlený plán útoku, který pomáhá společnosti přitahovat, přijímat, rozvíjet,…

icon Barva je základ

28.4.2005 

Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení produktů a služeb? Jen se rozhlédněte kolem sebe. Představte si například plechovku kokakoly bez samotného nápisu Coca-cola.…

Jak zlepšit firemní komunikaci

26.4.2005 

Správná komunikace se zaměstnanci je nedílnou součástí produktivních pracovišť. Článek proto přináší rady od amerických odborníků na řízení lidských zdrojů.- Podpořte funkci firemní komunikace vývojem…

Dovednosti, které žádá moderní svět práce

26.4.2005 

Ve světě práce probíhá mnoho změn, ať už jde o rostoucí konkurenci, požadavky na vyšší vzdělání nebo zkracující se dobu, po kterou zaměstnanci zůstávají na jednom pracovním místě. Aby zaměstnanci…

icon Jak na chytřejší správu dokumentů

25.4.2005 

Vůdcové nucení ke snižování nákladů a současnému zvyšování produktivity zaměstnanců považují správu dokumentů za jednu z možných cest k úspěšnému rozvoji svých firem. Drží se předpokladu, že musí…

Článek v rámci předplatného Náborová přikázání

25.4.2005 

Nábor a výběr zaměstnanců je jako prodej a marketing v jednom. Pokud má podnik skvělou značku, skvělého náborového manažera a skvělou práci, není nutné příliš marketingu nebo náboru. Ale jestliže…

icon Jsem perfekcionista

25.4.2005 

Rozhovor s ředitelem Galerie Rudolfinum PhDr. Petrem Nedomou. Vystudoval v Brně FF UJEP obor dějiny umění. Od roku 1994 působí jako ředitel Galerie Rudolfinum.Jste vGalerii Rudolfinum od jejího…

Článek v rámci předplatného Listina práv uchazečů

21.4.2005 

Jestliže usilujete o vysoké počty žádostí a přijetí nabídek, musíte začít dávat pozor na zkušenosti vašich uchazečů. Uchazeči nejsou hloupí a pokud s nimi jednáte hrubě, když jsou v podstatě hosty ve…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznické středisko, které funguje

20.4.2005 

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická střediska přinesla větší ztrátu…

Využijte ke komunikaci se zaměstnanci média

19.4.2005 

Informování zaměstnanců o podnikových změnách prostřednictvím médií může být efektivním způsobem, jak dát novinky pracovníkům na vědomí. Philip Dewhurst, ředitel obchodních záležitostí v British…

Výpis 63466360 z celkem 7527