Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného icon Bez plánu ani ránu

14.7.2005 

Myslíte si, že je vaše firma příliš malá na vlastní marketingový plán? Pak se zamyslete ještě jednou. Existuje celá řada marketingových postupů, které můžete využít. Bez pevného plánu však můžete…

icon Jak dostat e-mail pod kontrolu

10.7.2005 

Když manažerům nezpůsobuje denně stres příliš velký objem práce nebo nesplnitelný termín, zaručeně jim pocuchá nervy neustále přicházející elektronická pošta. E-mail pohlcuje stále více času. I když…

Článek v rámci předplatného icon On-line zákazník si dává pozor

10.7.2005 

On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů Internetu v zabezpečení on-line nákupů nebo finančních operací klesá. Podle aktuálního výzkumu společnosti The Conference Board…

Článek v rámci předplatného ADD, další z civilizačních chorob?

8.7.2005 

V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…

icon Lákadlo jménem Čína

7.7.2005 

Poslední dobou se informace a novinky z Číny stále častěji objevují v médiích věnovaných telekomunikacím. Není čemu se divit, jelikož Čína ekonomicky roste, na její obrovské trhy se třese nejeden…

icon Nesmrtelnost papíru

7.7.2005 

Už od nástupu prvních digitálních technologií můžeme neustále slyšet různá proroctví o vymizení papíru a jeho nahrazení počítači. Zatím se však tyto vize nepotvrdily a vypadá to, že tomu ještě dlouho…

icon Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

7.7.2005 

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…

icon Odměňujte stálé zákazníky

7.7.2005 

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina Američanů je členem nejméně jednoho programu zabývajícím se výše uvedeným tématem - náklady na získání…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

10 kroků k práci snů

1.7.2005 

Také si říkáte, jak to ti velcí šéfové dělají, že získají tak lukrativní pracovní místa? Umějí prostě dobře vyjednávat. A být dobrý ve vyjednávání se hodí i v mnoha dalších oblastech pracovního…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektního PR

28.6.2005 

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace pro každou konkrétní firmu. K tomuto závěru dospěli alespoň účastníci semináře s názvem Hodnocení efektivnosti Public…

Výpis 63766390 z celkem 7606