Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Jak zabránit zaměstnancům v chození do práce

8.4.2005 

Většina manažerů se bojí, že nepřítomnost zaměstnanců bude pro organizaci zátěž, ale nová zpráva Harvard Business Review ukazuje, že když nemocný zaměstnanec přijde do práce, není to příliš výhodné.…

Které chyby poznáváte?

5.4.2005 

Není neobvyklé, že se hrubé náborové chyby opakují znovu a znovu. Pokud je 90 procent rozhodnutí o přijetí učiněno v průběhu přijímacího pohovoru, jak uvádí některé studie, pak byste raději tuto část…

Nenucený networking

5.4.2005 

Svět byznysu je bohatý na odbornou hantýrku a módní slova. V současnosti je jedním z nejpopulárnějších networking. Nicméně tento malý rituál kariérového postupu a obchodní protokol, do kterého se lidé…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

4.4.2005 

Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…

icon Strach ze sloučení

4.4.2005 

Slučovací mánie je znovu na vzestupu. A hlavní rozdíl mezi dnešními dohodami a těmi, které vrcholily před pěti lety, je podle specialistů v tom, že podniky dávají lepší pozor na vliv podnikové kultury…

Stereotypy omezují svobodu výběru

1.4.2005 

I Británie selhává v poskytování skutečných příležitostí a výběru výcviku a práce mladým lidem. Studie Komise pro rovné příležitosti nazvaná Svoboda výběru odhalila, že mladým lidem, zvláště dívkám z…

Článek v rámci předplatného icon Jak zjistit vlastní nedostatky

31.3.2005 

Podniky stále častěji vyžadují od svých vysoce schopných manažerů, aby se naučili více sami o sobě. Daniel Goleman, autor uznávané knihy Práce s emoční inteligencí, identifikoval 25 základních složek…

Článek v rámci předplatného icon Řízení dat a predikce zákaznického chování

31.3.2005 

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých zákazníků či preferovaný způsob přijímání marketingových materiálů a vědí také to, jak často je daný zákazník kontaktuje se…

Manažeři, tak takhle ne!

30.3.2005 

Jen třetina anglických zaměstnanců považuje své manažery za modelovou roli a mnoho z nich vidí neschopnost nadřízených zapojit je do vývoje nových nápadů nebo rozhodování. Průzkum společnosti…

Inspirace i pro personalisty

30.3.2005 

Jestliže chcete přijímat více vysoce výkonných pasivních uchazečů, možná byste si měli přečíst novou knihu Malcolma Gladwella nazvanou Blink. Ačkoli nemá nic společného s náborem, managementem nebo…

Článek v rámci předplatného icon Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

Průvodce po referencích

25.3.2005 

Při ověřování referencí je důležitá připravenost, důkladnost a soudržnost. Už na počátku přijímacího procesu kontaktujte několik referujících u každého kandidáta. Nejefektivnější cestou k získání…

Článek v rámci předplatného Několik nezbytností, které byste měli při pohovoru zjistit

25.3.2005 

Pohovory s uchazeči o práci a určování, zda se hodí pro podnikovou kulturu a danou pozici, jsou jedny z nejpodstatnějších úkolů personalisty. Čím více toho o uchazeči zjistí, tím větší hodnotu přidá…

icon Šest kroků do záře reflektorů

24.3.2005 

Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z neznáma do národní prominence. Klíčem k tomu je mít efektivní program vztahů s médii, který jim umožní vybudovat vztahy s…

Výpis 63766390 z celkem 7527