Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Příliš velké ego brání obchodnímu úspěchu

18.4.2019 

Velmi obecně se dá říci, že sebevědomí je v obchodě vítaná věc, protože bez víry v sám sebe, ve své schopnosti a v to, co nabízím, nemůže daný obchodník nikdy dosáhnout většího úspěchu. Musí se ale…

Článek v rámci předplatného icon Základy emoční inteligence pro manažery týmů

17.4.2019 

Víte, co to je emoční inteligence, jak ji definujeme a čím se liší od klasické inteligence? A víte, co to je amygdala a jakou roli hraje v tom, jak se chováme ve stresových nebo emočně komplexních…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody náboru externistů pracujících na dálku

16.4.2019 

Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s externími pracovníky, kteří fungují na dálku. A nemusí se nutně jednat pouze o softwarové služby. Dnes…

Článek v rámci předplatného Pět nejčastějších chyb personalistů během pracovního pohovoru

12.4.2019 

Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce, ale skutečnou představu o potenciálním zaměstnanci a jeho schopnostech získáte až právě na pracovním…

Článek v rámci předplatného icon 5 triků, jak zaujmout posluchače při prezentaci

8.4.2019 

Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat vaši obchodní prezentaci, kterou používáte na setkáních s potenciálními klienty, platí ta stejná pravidla. A sice že musíte…

Tři unikátní vlastnosti potenciálních lídrů

8.4.2019 

Mnoho lidí se domnívá, že předpoklady pro to, stát se lídrem jsou vrozené. Není to ovšem pravda. Mnohé vlastnosti potřebné k vedení lidí člověk může získat učením a mnoho obecných přístupů se lze také…

Jak zajistit, aby zaměstnanci chodili rádi do práce?

4.4.2019 

Spokojený pracovník je k firmě loajální a navíc svou práci odvádí mnohem lépe než někdo, kdo chodí do práce s averzí. Mít pracovní sílu, která chodí do práce vyloženě ráda, je snem každého…

icon Jak řešit konflikty (1/2): Stydět se nemusíte

2.4.2019 

V jakémkoli vztahu nutně vznikají konflikty, tak to prostě je. Pokud si myslíte, že konflikt je pro vaše vztahy s ostatními něčím špatným, ​​mýlíte se. Nezáleží totiž na tom, že k hádkám a rozporům…

Článek v rámci předplatného icon Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

1.4.2019 

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a vyžaduje jak určité i teoretické znalosti, tak i jisté osobnostní kvality na straně daného zaměstnance. V tomto článku se…

icon Jak uspět v budování nového návyku

1.4.2019 

Když si chcete vybudovat nový návyk, tedy něco, co vám ve vašem životě pomůže, musíte hlavně zůstat vytrvalí.

Článek v rámci předplatného Problémy s prodejem ve vaší firmě? Možná najímáte špatné obchodníky

1.4.2019 

Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě oni, kdo přináší firmě peníze na platy ostatních zaměstnanců, a několika procentní vylepšení v prodeji…

icon Jak se pozná špatný manažer?

28.3.2019 

Všichni se chceme vyhnout špatným manažerským postupům. Možná však přesně nevíme, jak takové signály špatného managementu vlastně vypadají.

7 nápadů, jak namotivovat zaměstnance a vylepšit jejich pracovní morálku

28.3.2019 

Každý z nás občas potřebuje pomoci s motivací. Nejinak je tomu u pracovníků vaší společnosti. Ze strany personálního oddělení lze učinit některé kroky, které pomohou zaměstnance motivovat, vylepšit…

Článek v rámci předplatného icon Nejlepší knihy pro obchodníky všech dob

26.3.2019 

Vzdělávání obchodníků nikdy nekončí. Poznatky z oblasti obchodu, osobního rozvoje, mezilidské komunikace nebo efektivity práce vám mohou pomoci posunout se výrazně dopředu. V tomto článku vám…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

25.3.2019 

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…

Výpis 631645 z celkem 1974