Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Employer Branding (4/4)

25.3.2019 

V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho společností pochopilo, že nábor se nedá dělat pouze přes kvantitu tím, že oslovíme maximální počet…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

22.3.2019 

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…

Článek v rámci předplatného icon Emoční inteligence a její role v rámci obchodního týmu

20.3.2019 

Zatímco většina lidí si pod inteligencí představí hodnotu IQ, ve skutečnosti je druhů inteligence hned několik. A některé z nich jsou pro každodenní fungování člověka a jeho pozici ve společnosti…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

15.3.2019 

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní sféře, tak v kterémkoliv jiném profesním oboru. O produktivitě v prodeji stále panuje několik…

Británie: Pouze dvě třetiny firem nabízejí zaměstnancům školení a vzdělání

14.3.2019 

Nedávný britský průzkum ukázal, že tamní firmy i přes nedostatek pracovní síly nedostatečně pracují na udržení a rozvoji svých stávajících pracovníků. Jedna třetina firem podle průzkumu nenabízí…

Článek v rámci předplatného icon 6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky

12.3.2019 

Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si pod ním představit. Jedná se o takový druh komunikace, při kterém necháváte většinu času mluvit…

Článek v rámci předplatného icon 6 věcí, díky nimž budete kariérně růst

11.3.2019 

Kariérní postup je výsadou ambiciózních lidí. Je to něco, co by mělo být jedním z cílů každého obchodníka. Pokud i vy máte ambice kariérně se posunout a nechcete navždy zůstat na vaší současné pozici,…

Článek v rámci předplatného icon Hodíte se na post manažera? Položte si těchto pět otázek

8.3.2019 

Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát všechny postupy, které se k vykonávání práce v rámci týmu váží. Manažerská pozice vyžaduje především určité osobnostní…

Článek v rámci předplatného icon 8 tipů, jak zůstat pozitivní

7.3.2019 

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete pozitivní přístup k práci i k …

icon Pět nepravdivých mýtů o vedení lidí

5.3.2019 

Aspirujete na vedoucího týmu? Nebo už jím jste? Většina lidí má mylné představy o tom, co to vlastně znamená být vedoucím a co je k tomu zapotřebí. Přinášíme vám pět mýtů o manažerských pozicích a o…

Článek v rámci předplatného icon 3 základní odpovědnosti vedoucího týmu

28.2.2019 

Nový vedoucí týmu má vždy celou řadu povinností a úkolů, které se musí naučit. Aby se mu z vedení týmu a ze všech těch povinností nestal jeden velký chaos, dají se jeho úkoly rozdělit do tří…

Článek v rámci předplatného icon Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta

27.2.2019 

Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především nabízet skvělý produkt, výborně prezentovat pozitiva daného produktu a působit na racionální vnímání…

Článek v rámci předplatného Proč je důležité pokládat na pohovoru těžké otázky?

26.2.2019 

Základní úlohou pracovního pohovoru je zjistit, jaký je daný kandidát člověk, jakou má osobnost a jak se jeví při jednání z očí do očí. Pokud by záleželo na pouze na faktech, zkušenostech a datech,…

Článek v rámci předplatného icon Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů

25.2.2019 

Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste formulovali výhody produktu a vaší společnosti, ale nakonec vás klient nečekaně odmítl? Připadalo vám…

Článek v rámci předplatného icon Vést příkladem: Tipy pro nové manažery týmu

22.2.2019 

Nový vedoucí týmu musí čelit mnoha výzvám. Jednou z nich je ten fakt, že je nutné vést ostatní svým příkladem. Jinými slovy, nelze kázat vodu a pít víno. Úspěšný manažer, aby mohl vést ostatní lidi,…

Výpis 646660 z celkem 1974