Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

10 nejlepších otázek, které položit kandidátovi na pohovoru

14.1.2019 

Zjistit, jestli je kandidát, který k vám přišel na pohovor, tím vhodným člověkem, kterého hledáte, vyžaduje důvtip, dobrý pozorovací talent a především pokládání těch správných dotazů. Abyste se o…

Článek v rámci předplatného icon Vedoucí obchodního týmu se musí naučit přijmout změnu

10.1.2019 

V dnešním turbulentním světě nepřežije nikdo, kdo není flexibilní a přizpůsobivý. Překotné změny v technologiích, v očekávání zákazníků i v systému práce týmů znamenají, že i obchodníci a manažeři se…

icon Nezačíná se vaše firma podobat kultu? (1/2)

10.1.2019 

Proč jsou kulty tak atraktivní? Vzpomeňte si na Rodinu Charlese Mansona nebo na kultu Jonestownu, které vedly ke smrti mnoha lidí. Existují také méně násilné kulty – ať už jde o skupiny New Age, kulty…

icon Rozjíždíme vlastní podnikání: Potřebujete spoluzakladatele?

4.1.2019 

Zahájení vlastního podnikání, to je spousta práce. Mít dobrý nápad je jedna věc, ale dát dohromady skutečný podnik, který bude vytvářet zisk, to je těžký úkol. Potřebuje k němu být skutečně odhodlaní.…

icon Ranní rituály top obchodníků

3.1.2019 

Není žádným tajemstvím, že být skvělým obchodníkem je zčásti otázkou vzdělání, odbornosti a zkušeností, ale z největší části se jedná o nastavení mysli. Psychické rozpoložení hraje extrémně důležitou…

icon Finanční ředitel nebo hlavní účetní?

2.1.2019 

Finanční kontrolor by měl být odpovědný za účetnictví a CFO za financování. Oba dva by také měli být přímými podřízeními generálního ředitele.

Rady pro náboráře: 4 tipy, jak překonat období, kdy se nedaří

27.12.2018 

V životě obchodníka přirozeně čas od času přichází momenty, kdy se ne úplně daří. Někdy je příčina zcela externí a neovlivnitelná, jako například nějaký výkyv na trhu, nebo se jedná o chybu na straně…

Článek v rámci předplatného icon Jak si získat důvěru klienta po telefonu

20.12.2018 

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o vybudování důvěry mezi daným zákazníkem a daným zástupcem firmy. Ať už je vaším cílem prodej služeb nebo…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak vést bilanční schůzky s členy obchodního týmu

19.12.2018 

Je povinností manažera obchodního týmu komunikovat se svými podřízenými, poskytovat jim rady a podporu a společně pracovat na co nejlepších výkonech a výsledcích na všech frontách daného týmu.…

Jak být lepším mentorem v pěti krocích

19.12.2018 

Mentorování může být nesmírně efektivní a přínosnou aktivitou, stejně tak ale víceméně ztrátou času, energie, peněz a lidských zdrojů. Zásadní roli hrají osobnost a přístup mentora. Dnes se podíváme…

Článek v rámci předplatného icon Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat

18.12.2018 

Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného obchodníka vydávat se mimo svoji komfortní zónu, působit sebevědomě a navazovat souznění s potenciálními i aktuálními klienty.…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak podpořit kreativitu v obchodním týmu

13.12.2018 

Každé společnosti prospívá kreativita. Neustále se měnící doba nepřeje těm, kteří jsou zkostnatělí, nepřizpůsobiví a kteří nemají žádné inovativní nápady. Kreativita není výhradou pouze grafiků a…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů

12.12.2018 

Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát ty správné lidi, mít se na koho obrátit a být aktivní součástí komunity VIP lidí v rámci daného sektoru je nutnost, pokud…

icon Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

6.12.2018 

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi

5.12.2018 

Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním životě. Je to kvůli tomu, že si uvědomují své emoce a dovedou s nimi pracovat, a stejně tak dovedou pracovat s emocemi ostatních…

Výpis 676690 z celkem 1974