Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?
I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1991 článků.
I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.
Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním životě. Je to kvůli tomu, že si uvědomují své emoce a dovedou s nimi pracovat, a stejně tak dovedou pracovat s emocemi ostatních…
Ačkoliv se technologie neustále vyvíjejí a čím dál tím více se na ně spoléhá, tak čipy a mikročipy se stále ještě nevyužívají v plném rozsahu. Mnohými obávaná budoucnost je už tady a tyto vymoženosti…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále mnoho ztrácet, může být poněkud frustrující a pro firmu nevýhodné. Jestliže byste si rádi vaše…
V humorné rovině by se dalo říci, že mít na pracovišti mezi podřízenými workaholika je snem každého manažera. Pokud se ale tento problém stane v reálu, příliš humorná situace to není. Mít v kolektivu…
Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi z hlavních cílů vás coby prodejce. A jednou z nejúčinnějších zbraní, díky které těchto cílů…
Jaké jsou vyhlídky problematiky HR v příštím roce? Jaké budou hlavní otázky, trendy a výzvy tohoto oboru? Podívejme se na výsledky průzkumu realizovaného odbornou britskou asociací CIPD.
Chcete, aby zaměstnanci vaší firmy byli maximálně kreativní, pracovití a energičtí? Jedním ze zásadních úkolů personálního oddělení je zajištění takových podmínek práce, které zajistí co nejvyšší…
Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt. Tedy něco, co není ozkoušené, s čím lidé nemají zkušenosti a co se v některých případech i těžko vysvětluje, zvláště pokud se…
Stáli jste někdy před rozhodnutím, koho z řadových členů týmu povýšit do manažerské funkce? Někdy je tato situace zcela jasná, jindy zase tak jednoznačná není. Vy se pak například musíte rozhodovat…
Vedoucí týmu je nucen každodenně dělat rozhodnutí za celý tým. Některá tato rozhodnutí jsou málo významná, jiná jsou ze strategického hlediska zcela zásadní. Jednou z důležitých vlastností vedoucího…
Kritické myšlení a analytické schopnosti je něco, co zaměstnavatelé a náboráři po kandidátech na různé pracovní pozice chtějí velmi často. Většina lidí o sobě tvrdí, že umějí myslet kriticky a že jsou…
Nástup digitálních technologií a rozvoj online komunikace do velké míry změnily způsob, jak spolu lidé mluví a interagují. To se týká především mladých lidí, kteří již vyrůstali v online prostředí.…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si schůzku nebo jste probrali možnosti, které nabízíte, po telefonu? Ještě lépe. Jste domluveni, že…
Změny bývají obtížné. Abyste si pro svou snahu snížit náklady zajistili podporu a spolupráci ostatních, musíte zaujmout ten správný přístup. Měli byste se snažit minimalizovat odpor, který u kolegů…