Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon I nejvyšší šéf se musí stále učit

20.8.2018 

Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo může ředitelům závidět, že jsou na vrcholu, bylo by však nesprávné předpokládat, že nejvyšší…

Článek v rámci předplatného icon Sedm způsobů, jak se zalíbit lidem, se kterými mluvíte

17.8.2018 

Prodej a váš obchodní úspěch do velké míry záleží na tom, jak dobře dovedete komunikovat s potenciálními klienty. Pokud k vám budou chovat antipatie, vaše šance na úspěšné uzavření obchodu se významně…

icon 10 rychlých tipů pro zvýšení sebevědomí

16.8.2018 

Pokud jste nedávno utrpěli určitý profesionální neúspěch, nemusí pro vás být lehké znovu získat sebedůvěru. Přečtěte si proto 10 jednoduchých triků, které vám pomohou. 

Článek v rámci předplatného icon Zvyšte svou produktivitu v několika jednoduchých krocích

15.8.2018 

Všichni občas máme problém s tím zůstat celý pracovní den v práci produktivní. A výjimkou nejsou samozřejmě ani obchodní zástupci. Přitom honorář téměř všech prodejců je závislý na objemu obchodů,…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta

14.8.2018 

V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného klienta. Rozrušení lidé totiž téměř neposlouchají, co jim říkáte, neuvažují logicky, chovají se iracionálně a způsobují…

icon Kdy je nejvhodnější chvíle stanovit si cíle? Známe odpověď

6.8.2018 

Kdy přesně bychom si měli stanovovat cíle? Revidování cílů by zcela jistě mělo probíhat pravidelně. Co by v nás však mělo vyvolat potřebu opravdu důkladně přehodnotit, o co vlastně usilujeme?

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby se vám zájemci o práci ozývali sami

3.8.2018 

Díky historicky nejnižším počtům lidí bez práce je pro zaměstnavatele momentálně těžké sehnat kvalitní kandidáty na volné pozice. Z hlediska efektivity náboru i snížení nákladů na něj je ideální,…

Pět tipů, jak zajistit návratnost investic do školení zaměstnanců

1.8.2018 

Ve světle současné ekonomické konjunktury a nedostatku lidí na trhu práce se firmy čím dál méně zdráhají investovat do školení zaměstnanců. Školení a firemní kurzy byly ještě v nedávné době kvůli…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného icon Pyramida priorit a potřeb B2B klientů

30.7.2018 

V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou lidských potřeb, která znázorňuje priority základních potřeb lidí. Tato pyramida se dá velmi dobře použít i na vysvětlení…

Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (2/2)

27.7.2018 

V první části článku jsme si vysvětlili, že existují různé nástroje pro testování různých schopností, dovedností a předpokladů zaměstnanců či uchazečů o zaměstnání ve vaší firmě. Zabývali jsme se…

icon Přehnaná personalizace může klienta znechutit

24.7.2018 

Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc: Personalizace je základ obchodování. Lidé chtějí mít produkty upravené sobě na míru a nabídka produktu by vždy měla odpovídat…

icon Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh

20.7.2018 

V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu, poskytovat uživatelům nejlepší možnou shodu pro dlouhodobý vztah. Ostatní služby založené na principu…

Článek v rámci předplatného icon Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

19.7.2018 

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

Jak vybrat správný nástroj pro testování zaměstnanců? (1/2)

19.7.2018 

Existují různé nástroje pro vyhodnocování různých lidských schopností, dovedností a předpokladů. V HR se nejčastěji používají pro hodnocení uchazečů o práci a při rozvoji zaměstnanců. Ne každý nástroj…

Výpis 736750 z celkem 1974