Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon 6 vět, kterými začít první telefonát s B2B klientem

8.6.2018 

I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často po telefonu. Daný jedinec většinou přijímá telefonáty od řady obchodníků a dostává velké množství nabídek. Je proto nutné,…

icon Ovlivňujte ostatní svými slovy: Jak vést konverzace, které mají dopad

7.6.2018 

Většina lidí zpočátku neumí s ostatními mluvit moc dobře. Musíme se to postupně naučit. Není to však tak těžké – stačí, když budete ochotni mluvit s každým, koho potkáte.

Koho nemá smysl koučovat?

5.6.2018 

Ani nejlepší kouč na světě nedokáže koučovat člověka, který se koučovat nedá. Byla by to zbytečná ztráta času na obou stranách. Jak ale poznat, že se někdo skutečně nedá koučovat?

Článek v rámci předplatného icon Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2)

4.6.2018 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou realitu, hlasové vyhledávání a umělou inteligenci. Všechny tyto prostředky budou mnohem využívanější. Co nás čeká v digitálním…

Článek v rámci předplatného icon 3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

29.5.2018 

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků je první oslovení klienta, protože špatně provedený první kontakt může od dalších kroků odradit i…

icon 3 tipy pro výběr obchodního partnera pro online projekt

28.5.2018 

Když si potřebujete vybrat obchodního partnera, který by mohl pomoci uspět vašemu online projektu, je třeba hledat u kandidátů určité vlastnosti. Máme pro vás tipy, jak rychle vyhodnotit, zda by váš…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

25.5.2018 

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a získat si jejich sympatie. Vybudování vzájemné důvěry a zároveň profesionálního i neformálního vztahu s…

Článek v rámci předplatného icon Kdo je správným influencerem pro vaši cílovou skupinu?

23.5.2018 

Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím dál viditelnější tím, jak se angažuje ve veřejných vystoupeních nebo publikuje obsah online. Jak vypadá cesta od…

icon Stresuje vás vaše práce? 5 kroků ke zlepšení

23.5.2018 

Práce patří k nejčastějším spouštěčům stresu. Mnoho lidí se ráno děsí toho, až jim zazvoní budík, aby následně s nechutí šli do práce. U řady lidí se pracovní stres přenese i do osobního života nebo…

icon Triky, jak si pamatovat jména lidí

15.5.2018 

Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména lidí, s nimiž mluví. Zapamatovat si jméno potenciálního klienta a pak je při komunikaci využívat je skvělým prostředkem, jak si…

Článek v rámci předplatného Jste dostatečně připraveni na pohovor? Čtyři věci, které by vám ještě mohly pomoci

10.5.2018 

Jestliže máte absolvovat pohovor na vámi vysněnou pozici, je zcela jasné, že se budete snažit co nejvíce se připravit. Dnes vám představíme několik ne zcela tradičních věcí, které můžete při přípravě…

icon Jak číst výsledky 360stupňové zpětné vazby

10.5.2018 

Hodnocení vzešlé ze 360stupňové zpětné vazby se běžně používá pro rozvoj manažerů, kteří díky němu získávají náhled na svůj pracovní výkon a vůdčí dovednosti hned z několika různých perspektiv.

Článek v rámci předplatného icon Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu

4.5.2018 

Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh můžete spojit se vznikem značky nebo produktu, jako referenci při vyprávění o minulém nebo současném klientovi, případně jako…

Článek v rámci předplatného Jak si vybrat emočně inteligentní zaměstnance

2.5.2018 

Náklady spojené se špatně vybranými zaměstnanci jsou jak známo obrovské. A nejde jen o finance nutné k zajištění náhrady, ale také o související pokles morálky a produktivity ostatních zaměstnanců.…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými

30.4.2018 

Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu tam, kam potřebuje, a celkově je v komunikaci s protějškem úspěšnější. Pokud neumíte vést konverzaci a nejste dostatečně…

Výpis 766780 z celkem 1974