Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět největších překážek úspěšného networkingu

23.3.2018 

Networking je anglický výraz, který označuje rozšiřování sítě kontaktů skrze navazování styků s novými lidmi. Tímto způsobem se hledají jak noví obchodní partneři, tak klienti, a nejčastěji probíhá…

Článek v rámci předplatného icon 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

21.3.2018 

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své peníze nebo jiné investice. Aby vám klienti důvěřovali, musejí vás brát jako odborníka a autoritu na danou oblast, a stejně…

icon Jednoduché triky k okamžitému zlepšení prodejních výsledků

20.3.2018 

Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů, oslovit je, najít styčné body, ve kterých se potřeba klientů setkává s nabídkou dané firmy, a uzavřít co nejvíce smluv s co…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak na společenském setkání získat co nejvíce kontaktů

13.3.2018 

Součástí širších obchodních technik každého podnikatele by měla být účast na různých odborných akcích, kde se má možnost setkat s lidmi z oboru, potenciálními obchodními partnery a klienty. Přinášíme…

Článek v rámci předplatného icon Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

12.3.2018 

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy obchodování. A to i přesto, že téměř každý obchodník musí alespoň občas zvednout telefon a obvolávat potenciální zákazníky.…

Článek v rámci předplatného icon Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv

9.3.2018 

Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože dokáží prodat cokoliv komukoliv. Nejlepší obchodníci ovládají obecné postupy, kterými vždy dovedou zaujmout potenciálního…

icon Úspěch: Jak to dělají freelanceři

6.3.2018 

Co je základem úspěchu? Freelanceři by o tom něco měli vědět. A protože se všechny organizace stávají agilnějšími a povaha zaměstnanecké role se posouvá směrem k tomu, co dělají podnikatelé, můžou se…

Článek v rámci předplatného icon 4 věci, díky nimž vás ostatní budou hned vnímat pozitivněji

28.2.2018 

Při jednáních existuje celá řada faktorů, které ovlivňují, jak nás ostatní vnímají. I když oblečení a celkový vzhled hrají velkou roli, jsou zde také určité způsoby, jak se můžeme chovat, které to,…

icon Umíte úspěšně řídit inovativní myšlenky?

23.2.2018 

Proč někteří lidé dovedou své nápady dostat do pohybu, zatímco inovativní myšlenky ostatních se neujmou? V čem spočívá ten velký rozdíl?

Článek v rámci předplatného icon 4 časté problémy při vedení obchodního týmu

21.2.2018 

Každý jsme jenom člověk a všichni děláme chyby. I ten, kdo má pro vedení jiných lidí vlohy, se může hlavně ze začátku na nové pozici vedoucího dopouštět chyb, které pak mají negativní dopady na…

icon Pět zábavných soutěží pro obchodní týmy

20.2.2018 

Prodejní profese může být někdy velmi náročná a jakákoliv forma motivace se určitě hodí. Jedním z překvapivě užitečných, i když jednoduchých způsobů, jak pracovníky motivovat k větším výkonům, jsou…

Koučink a mentoring: Základní desatero

20.2.2018 

Koučování a mentorování jsou stále často zaměňované pojmy. Oba tyto typy rozvoje zaměstnanců mohou firmám přinést skvělé výsledky, mají však svá pravidla, která je třeba chápat a dodržovat. Kdy je…

icon Kancelářská politika: Je to vyloženě špatná věc?

15.2.2018 

Jedna z výhod práce na dálku je to, že pracovník zůstává mimo všechny klepy a kancelářské intriky. Nezapojuje se do konfliktů, které jsou jen o egu. Pro lidi, kteří jsou v kanceláři osobně, naopak…

icon 4 tipy pro posílení charismatu

15.2.2018 

Charisma není dar z nebes, ale spíše dovednost, kterou si můžeme vypěstovat. Když to dokážete, změníte se v živoucí magnet na lidi. Když totiž někdo má charisma, okolí jej vnímá jako velmi…

icon Jak si získat důvěru klienta po telefonu

14.2.2018 

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme využívat celou řadu nástrojů, které nám nabízí osobní jednání tváří v tvář, se ale důvěra získává…

Výpis 796810 z celkem 1974