Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

Článek v rámci předplatného icon Zásady prvních třiceti vteřin jednání

12.2.2018 

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do určité míry rozhoduje právě v prvních třiceti vteřinách jejího trvání. Zde jsou zásady, na co je potřeba…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

9.2.2018 

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina komunikace odehrává neverbálně. Naše gesta, pohyby, výrazy a držení těla jsou zásadní pro vyznění toho, co říkáme, a to do…

icon Přestaňte zneužívat sociální sítě, aby ony nezačaly zneužívat vás

5.2.2018 

Nepoužíváte náhodou sociální sítě škodlivým způsobem? A víte vůbec, jak takové škodlivé způsoby vypadají? Máme na výběr – a to i když jde o sociální sítě.

icon Šest příkladů pozitivního přístupu, které vás v životě posunou dál

5.2.2018 

Dobrý obchodník, jak známo, přemýšlí pozitivně, zatímco ostatní negativně, a dovede nalézt příležitost i tam, kde ostatní vidí překážku. Pozitivní přístup je zcela nutný k úspěchu, protože jedině s …

icon 3 zvyky úspěšných vedoucích obchodních týmů

31.1.2018 

Stát se vedoucím obchodního týmu je vždy velkou výzvou. Je jedno, jak dlouho jste předtím byli obchodníkem či jak velký tým máte nyní na starosti. Musíte se učit novým postupům a zvykům. Abychom vám…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem

30.1.2018 

Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat produkt, který nabízíte. Ještě důležitější je ale nejdříve zjistit, proč k vám klient přišel, jaké…

icon Řiďte svého šéfa

30.1.2018 

Pro úspěch v práci je důležité nastavit si dobrou spolupráci s vlastním šéfem. To vám poskytne moc a udělá z vás aktivního účastníka tohoto vztahu, který budete moci sami formovat.

icon Proč úspěšní prodejci přicházejí, zůstávají a odcházejí

29.1.2018 

Mít v obchodním týmu úspěšné a šikovné obchodníky je pro mnoho firem otázkou samotné existence. Není proto divu, že se společnosti snaží přilákat ty nejlepší odborníky, kteří jim přinesou velké zisky.…

icon Cíl pro rok 2018: Být efektivnější

26.1.2018 

Tento cíl vám pomůže dosáhnout všech vašich ostatních cílů mnohem snáz. Dejte si proto hlavní závazek, že zvýšíte svou produktivitu. Převezměte kontrolu nad vlastním životem  a začněte se konečně…

icon Neradi prodáváte? Pak k prodeji přistupujete špatně

24.1.2018 

Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi dělají to, co dělají, případně pokud prodej tvoří pouze část jejich práce, je to právě ta část, která se jim nejvíc příčí.…

icon Suzy Welchová: Mentor nemusí být starší ani nadřízený

23.1.2018 

Na začátku, ale i v průběhu profesní kariéry se mnozí z nás setkávají s doporučením, abychom si našli mentora. Zpravidla to má být starší nebo nadřízený kolega z téhož či podobného oboru, s nímž…

icon Nejčastější mýty o řízení projektů

18.1.2018 

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že vede nějaký projekt. Vypadá to zkrátka lépe než „asistentka“ a často i lépe než „konzultant“. I když však dotyčný skutečně má…

icon Máte jiný názor? Tak to řekněte

17.1.2018 

Většina lidí se v práci nechce pouštět do konfliktů. Mylně totiž chápe konflikt v čistě negativním smyslu jako střet, při němž se rozčílíme a chováme se k sobě neuctivě či dokonce sprostě, což není…

Článek v rámci předplatného icon Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

16.1.2018 

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického rozpoložení a celkového přístupu každého obchodníka. Jestliže by se vám momentálně hodila trocha motivace k další práci, mohl…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

15.1.2018 

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech a dalších složkách zákaznického…

Výpis 811825 z celkem 1974