6+6 způsobů měření soft skills pro náboráře
Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření vztahů, leadership nebo strategické uvažování, jsou velmi důležité pro výkon práce a spolupráci s kolegy. Měření těchto…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.
Soft skills neboli měkké dovednosti, mezi které patří komunikace, vytváření vztahů, leadership nebo strategické uvažování, jsou velmi důležité pro výkon práce a spolupráci s kolegy. Měření těchto…
Jedním z témat 3. ročníku konference IN Communication Forum společnosti Top Vision je Jak lídři mění interní komunikaci.
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Jsou ale obory (a není jich v dnešní technologicky rychlé době málo), na které klienti ještě nejsou zvyklí a které…
Všude byl, všechno zná a vy s ním musíte pracovat. Může to být váš podřízený, kolega nebo šéf. Většinou trpí pocitem nejistoty, ale může se chovat jako všeználek i proto, že již v minulosti dosáhl…
Pracovní prostředí v organizacích bude muset být agilnější, flexibilnější a více podnikatelské. Krok za krokem se tak stane rozvoj talentu zaměstnanců tou nejvyšší prioritou.
Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se daný potenciální zákazník hodí pro váš produkt a zda je tedy vhodné, abyste se mu věnovali coby prodejce. Umění kvalifikace je…
Nabídli vám povýšení do manažerské funkce nebo sami uvažujete o kariéře manažera? Pak je na místě otázka, zda máte předpoklady pro roli lídra. Když se zeptáte kolegů či blízkých, nemusíte se dozvědět…
Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu, že to není ta romantika, kterou by mohl očekávat, ale není to o egu, není to o…
Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i klientovi. Nikdy nelze přesně do detailu říci, jak by měla dobrá prodejní prezentace vypadat, protože…
Většina manažerů velmi dobře ví, jak důležité je sdílet zpětnou vazbu. Přesto však někdy raději mlčí, protože se nechtějí dotknout svých podřízených, demotivovat je a vytvářet nepříjemnou atmosféru na…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou důvěru. Jedním ze způsobů, jak si získat důvěru klienta, je vzbudit v něm pocit, že jste empatičtí,…
Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl 4.0, Společnost 4.0 atd. Jednoduše řečeno mluvíme o vzájemném propojení, vývoji a rozvoji Internetu věcí, Internetu služeb,…
S prokrastinací neboli chronickým odkládáním se nejčastěji potýkáme v případě rozhodnutí a úkolů, které považujeme za nudné, frustrující, obtížné, nejasné, nedostatečně strukturované, vnitřně…
Chcete si vybudovat pozici vlivné osobnosti, tzv. influencera, ve svém oboru? Pak v dnešní době není vhodnější nástroj než sociální sítě. Možná si říkáte, že nejvhodnější je LinkedIn jakožto největší…
Když se zamyslíte nad emocemi svých posluchačů, bude pro vás jednodušší ukázat, že jste zranitelní. Ukázat vlastní zranitelnost přitom může být nezbytné, jakkoli je to děsivá představa. Klíčem k …