Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7608 článků.

Článek v rámci předplatného icon Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

13.4.2023 

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem, a kromě schopnosti dotáhnout schůzku k …

Jan Frydrych, Škoda Auto: Klíčovým faktorem implementace HR systému je flexibilita a otevřenost ke změně

13.4.2023  Rozhovor s Janem Frydrychem, Head of HR Operations & Digitalizations ve společnsti Škoda Auto

Velká společnost jako je Škoda Auto by nemohla fungovat bez robustního HR řešení a efektivních procesů. Firma z toho důvodu přešla na SAP SuccessFactors, který má usnadnit práci nejen personalistům,…

Bez bolesti není růstu: Miroslav Bárta, David Navrátil a Jitka Haubová na konferenci FranklinCovey, 20. dubna 2023, Praha

9.4.2023 

Klíčovým řečníkem konference bude egyptolog a archeolog, profesor Miroslav Bárta. Dále vystoupí Hlavní ekonom České spořitelny David Navrátil, který si posvítí na prosperitu české společnosti. O…

Na Slovensko se blíží globální vlna propouštění v IT, čeští zaměstnavatelé cílí na slovenské experty

6.4.2023 

Vlna propouštění v technologickém sektoru dorazila i na Slovensko. Českým firmám tato situace dává příležitost oslovit nové uchazeče a nabídnout jim své volné pozice. Těch je na českém trhu bezmála 30…

Ve firmách to s jarem začíná bublat a vedení často nic netuší. Neumí se ptát, ztratilo kontakt s běžným zaměstnancem

5.4.2023 

Vedení a management velkých firem stále neumí mluvit s běžnými zaměstnanci. Komunikace zabředla ve stylu devadesátých let. Nedokáží zjistit, co se děje pod pokličkou a jaké jsou mezi zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

4.4.2023 

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní kontrolu nad průběhem a směřováním obchodní schůzky s potenciálním klientem. Vy jste znalci nabízeného produktu a víte, co musíte o…

Když do sebe mají věci zaklapnout. Unikátní trénink na bázi business simulace.

3.4.2023 

Business simulace výroby je dvoudenní rozvojová aktivita pro 15-20 lidí, kteří na velkých dotykových tabletech řídí procesy ve svých firmách. V týmech účastníci rozhodují o strategických i provozních…

Motivace pro další vzdělávání, jak funguje a kde ji brát

3.4.2023 

Maturitou nebo diplomem z vysoké školy vzdělávání nekončí. Technologie, vědecké poznatky, informace i požadavky na odbornost se mění stále rychleji. Rostou nároky na to, abychom byli „IN“. Učit se…

Článek v rámci předplatného icon Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to

30.3.2023 

Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří uzavřít s ním obchod. Navázání důvěry s potenciálním zákazníkem je ale mnohdy složité. Přinášíme vám…

10 tipů, jak řídit multikulturní tým a uspět v něm

30.3.2023 

Když máte v týmu Američany, kteří každou negativní kritiku zaobalí třemi slovy chvály, Francouze, Izraelce nebo Němce, kteří se jí nebojí a klidně vám řeknou, že „vaše prezentace byla prostě hrozná“,…

Článek v rámci předplatného icon Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

28.3.2023 

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a požadavky klientů. Stále však hraje velmi výraznou roli v tom, do jaké míry je klient společnosti věrný, a jak lidé danou značku…

Zdeněk Křížek, ASAHI: Remote je fenomén dnešní doby

27.3.2023  Rozhovor se Zdeňkem Křížkem, IS Business Partner Corporate Services, ASAHI Europe & International

Přechod na nový interní HR systém není nikdy otázka pár dní. Kromě samotné implementace dat a procesů je nutné především komunikovat s lidmi, kteří v systému budou pracovat. Vysvětlit jim, jaké to pro…

Jak na popisy pracovních pozic, aby nebyly jen kusem papíru?

27.3.2023 

Realita mnohých firem je i dnes bohužel taková, že popis pracovní pozice je neaktuálním papírem podepsaným při nástupu do zaměstnání. Přitom se jedná o základní dokument, který definuje vtah mezi…

icon 5 tipů, jak eliminovat zbytečnou komunikaci v týmu

27.3.2023 

Efektivní komunikace je klíčem k efektivitě celého týmu. Jestliže se komunikace ve vašem týmu zadrhává, je nevyjasněná nebo je příliš pomalá, vždy se to viditelně podepíše na produktivitě celé…

Veletrh profesního vzdělávání chce ukázat, že titul MBA není bezcenný

24.3.2023 

Letošní, již 3. ročník, online veletrhu profesního vzdělávání CAMBAS hostí Vysoká škola NEWTON. Podle Jiřího Koleňáka, člena předsednictva CAMBAS, je to signál směrem k veřejnosti, že kvalitní…

Výpis 646660 z celkem 7608