Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Otevřená komunikace je základ

7.10.2004 

Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře rozmýšlejí. Než začnou mít rádi svoji firmu, musejí si být jisti, že firma má rada je. Zásadní roli proto hraje otevřená komunikace.…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci chtějí pořád víc

6.10.2004 

Zákazníci dnes od firem očekávají více než v posledních letech. K tomuto výsledku dospěl alespoň výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických vyšších manažerů. 85…

Nemůžete se rozhodnout, jestli přijmout pana Koukala nebo pana Vránu?

6.10.2004 

Autor článku, personalista, se před několika lety ocitl v obtížné situaci. Potom, co počet uchazečů o starší nadřízenou manažerskou marketingovou pozici snížil na dva nejlepší, nemohl se mezi nimi…

icon Podniková varianta vítězí

6.10.2004 

V důsledku bezpečnostních hrozeb ustupuje ve firmách veřejné vyměňování elektronických zpráv v reálném čase, tzv. instant messaging (IM), uzavřené vnitropodnikové variantě. Aktuální zpráva společnosti…

Znovu školákem

5.10.2004 

Když se dospělí lidé rozhodnou vrátit ke studiu, většinu mají smíšené pocity. Na jedné straně jsou nadšení ze začátku nové kapitoly svého života, na straně druhé mají hrůzu z toho, jak budou sedět ve…

Článek v rámci předplatného Každý začátek nemusí být těžký

4.10.2004 

Noví zaměstnanci padají ve velkém počtu do začátečnických pastí. Ačkoli podniky investují ve velkém do přijímacího procesu, velmi málo investují do povzbuzování zaměstnanců. Výběr a přijímání je drahé…

icon Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

4.10.2004 

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale nutností. Tyto investice se staly součástí nákladů na úspěšné provozování obchodu podobně jako telefony nebo faxy. Komunita prodejců…

icon Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

1.10.2004 

Zaměřuje se vaše společnost příliš na slabiny zaměstnanců? Nebo dokonce používá přezíravých a snižujících slov, když mluví o jejich silných stránkách? Manažeři často běžně podrobují výkony zaměstnanců…

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme

1.10.2004 

Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní vzdělávání prostřednictvím Internetu. S politováním však odhalila, že lidé nevyužívají bezednou elektronickou studnu znalostí k…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

Uvnitř podniku kdo umí, ten učí

30.9.2004 

Společnosti stále více využívají formálních i neformálních mentorských programů ke sdílení zkušeností uvnitř podniku. Tyto programy vybízejí nejlepší zaměstnance, aby učili, radili a pracovali po boku…

icon Jak zacházet s dlužníky

29.9.2004 

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který si všímá změn lidského hlasu. Vždy se rozsvítí červené světlo, když zaznamená frekvenci, která…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít Google ke zmapování konkurence

24.9.2004 

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším vyhledavačem na světě. Kromě jiného to znamená i to, že nabízí možnost, jak nalézt prakticky všechny informace, které si…

icon Dá se ve vašem toku informací plavat?

24.9.2004 

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti s výkonností podniku a úspěšným podnikovým řízením. Je to zdánlivě neviditelný a neměřitelný prvek podniku, který má za úkol…

Výpis 66016615 z celkem 7606