Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

icon Naslouchání hlasu klientů

12.7.2004 

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim nenaslouchá. Věnování pozornosti hlasu klientů je pro mnohé podniky výhodou. Poznají své klienty…

Článek v rámci předplatného Interview z druhé strany

9.7.2004 

Manažeři jednotlivých oddělení ve společnostech jsou často postaveni před pohovor s potencionálními zaměstnanci. Zde je několik rad, jak jej provést co nejlépe.* Ještě před pohovorem si připravte…

Hrajte v týmu

9.7.2004 

Problémy a jejich řešení vyžadují schopnost výměny informací. Rozhodování je tedy úkolem celého týmu. Skupinová práce se ukazuje jako klíčová pro konkurenceschopnost podniků a jejím výsledkem by měla…

Článek v rámci předplatného icon Cesta k úspěšné e-komerci

8.7.2004 

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit své internetové stránky do celosvětové sítě. Vzrůstá potřeba optimalizovat je tak, aby byly co nejlépe vyhledatelné. A pokud…

Digitální děti jako šipka letí

2.7.2004 

Nastupující generace zaměstnanců převyšuje všechny dosavadní generace v dovednostech jako je přijímání informací nebo rychlé rozhodování. Lidi mladší třiceti let nazýváme digitálními dětmi, protože…

icon Co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i jindy

1.7.2004 

Odkládání plnění úkolů je běžnou realitou téměř každého pracovního dne. Proč ale vlastně své povinnosti odkládáme? Nejčastěji je to proto, že nemáme vůči dané činnosti pocit skutečného závazku.…

icon Rozkradli mi informace

30.6.2004 

Čas myslet na udržení podnikového tajemství a podnikových majetkových informací je dnes a denně. Začíná před tím, než přijmete nové zaměstnance, pokračuje v průběhu jejich zapracování a je součástí…

Jak správně na benefity

30.6.2004 

Benefity jsou v oblasti řízení lidských zdrojů stále častěji diskutovanou otázkou. V USA se například firmy potýkají s rostoucími náklady na zdravotní péči o zaměstnance. Právě proběhnuvší výroční…

icon Díky za každý nový e-mail

29.6.2004 

Šéfredaktor serveru TechWeb.com začíná své zamyšlení nad nevyžádanou elektronickou poštou slovy: Nevím jak vy, ale já miluji spam. Vyjadřuje upřímnou radost nad tím, že denně dostává stovky reklamních…

icon Komunikace je základ

29.6.2004 

Zaměstnavatelé, kteří usilují o zvýšení zisku akcionářů nebo snížení fluktuace zaměstnanců by se měli zaměřit na to, jak dobře se svými zaměstnanci komunikují. K tomuto závěru dospěla alespoň aktuální…

Flexibilita není jen tak

28.6.2004 

Přechod k flexibilní pracovní činnosti není vhodné unáhlit. Před provedením tohoto kroku je třeba, abychom byli řádně připraveni. Měli bychom si ujasnit, zda například potřebujeme více času na začátku…

Kdo to ví, odpoví

24.6.2004 

Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

icon Aby tým správně fungoval

23.6.2004 

Způsob, jímž pracovní týmy řeší problémy může vytvářet nepořádek. Nejčastěji se jedná o situace, kdy členové týmů sedí na poradách v době, kdy by měli pracovat, věnují se dlouhodobé přípravě…

Článek v rámci předplatného Jak vyzrát na uchazeče po Internetu

22.6.2004 

Vyhrát válku o nejlepší talenty můžete pouze s kvalitním marketingem a prodejem a k těm vám dopomůže znalost zákazníků. Jinými slovy, pokud dokážete určit online chování těch nejlepších talentů (kam…

Výpis 66166630 z celkem 7527