Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

Best Employers ČR 2015: Nejlepší zaměstnavatelé mají až 83 % motivovaných zaměstnanců

26.11.2015 

Dvanáctý ročník studie Aon Best Employers Česká republika zná své vítěze. Ze 49 zaregistrovaných společností z různých odvětví získaly v kategorii Malé a střední společnosti titul firmy Amgen,…

icon Co dělat, když se zaměstnanci chovají jako malé děti

26.11.2015 

Záchvaty vzteku, kňourání, obracení očí v sloup, házení věcmi nebo pomlouvání druhých za zády, to všechno jsou dětinské návyky, které bohužel neopouštějí mnohé z nás ani v dospělosti. Běžně se…

icon Jsou genderové rozdíly ve skutečnosti mocenské?

26.11.2015 

Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou mzdu v nové práci, nebo se radši pokusí vyjednat si lepší podmínky? Jedním z důvodů toho, že si dnes ženy vydělávají v průměru…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu

26.11.2015 

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano, je na čase změnit vaši techniku…

Článek v rámci předplatného Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál

26.11.2015 

Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A když už je najdu, jsou ve většině případů nad naše finanční možnosti. Určitě se shodneme na tom, že poptávka po schopných…

icon Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

25.11.2015 

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste odprezentovali něco místo svého nadřízeného, není to zcela vaše zodpovědnost. Je dobré si uvědomit, že je to primárně zodpovědnost…

Řešení nedostatku kvalifikované pracovní síly na trhu práce - jsou nějaké cesty?

24.11.2015 

Jedna cesta řešení určitě existuje. Většina firem a společností disponuje celkem solidním „manšaftem“ – to mohu potvrdit na základě letitých zkušeností z personálně procesních a organizačních auditů.…

icon Personální změny v agentuře Promoteri.eu

24.11.2015 

Ve společnosti Promoteri.eu, zaměřené na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR, došlo v září tohoto roku k personálním změnám na dvou klíčových postech. Nový Promotion Chief se stal Patrik…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

24.11.2015 

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké mají zvyky a jaké překážky je čekají. Nyní se podívejme, proč je třeba skutečně vycházet vstříc…

icon Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

23.11.2015 

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To je častá otázka nejen začínajících lídrů. Následující praktické rady, jak získat a ukázat více sebedůvěry, aniž by se to…

Článek v rámci předplatného icon 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

23.11.2015 

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí experti na prodej doporučují…

Článek v rámci předplatného Program Find The Best - pomocník pro náborový proces nejen ve veřejné správě

23.11.2015  Rozhovor s Ing. Jiřím Imlaufem, předsedou představenstva INSTITUTU INPRO, a.s.

Co si představit pod názvem projektu Find The Best (FTB), který v Čechách realizujete? Projekt Find The Best Nábor ve veřejné správě založený na kompetencích, jak zní celý název projektu, je novým…

Článek v rámci předplatného MINIAUDIT SILNÉHO PRACOVIŠTĚ odhaluje specifika řízení lidských zdrojů v jednotlivých odvětvích

23.11.2015 

MINIAUDIT je nástrojem k hodnocení 15 faktorů, které determinují úspěšnost fungování celé organizace. Toto hodnocení není závislé na názoru vedení organizace nebo nezávislém auditu prováděném externí…

Proč lidé mění práci? Globální trendy dle sociální sítě LinkedIn

23.11.2015 

Počet lidí, kteří jsou otevřeni možnosti změnit práci, v posledních letech roste. Získat kvalitní kandidáty je však pro firmy stále velmi těžké. Proč tomu tak je a jak zlepšit vaše šance na získání…

Článek v rámci předplatného icon Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

20.11.2015 

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s dobou a přizpůsobit se vývoji v očekávání klientů. I když se může zdát, že moderní doba přinesla zcela…

Výpis 66916705 z celkem 16800