Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

icon Pozor na chyby v manažerských začátcích

20.11.2015 

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často nastupují na nové pozice s představou, že vše je třeba změnit. Jsou přesvědčeni, že byli přijati, aby ukončili dosavadní neefektivní…

icon Jen třetina menších firem přežije své zakladatele

20.11.2015 

aneb 4 základní pravidla generační obměny ve vedení firmy V České republice je 40 % firem rodinných. Každá třetí ovšem nepřežije více než jednu generaci. Tím spíš jedná-li se o menší a střední firmy.…

Článek v rámci předplatného "Vyrovnanost & Troufalost" - koncept a praxe

19.11.2015 

Lze nalézt fungující způsob třeba pro naplnění cílů zlepšení měkkých dovedností v našich rozvojových akčních plánech? Určitě ano! Koncept Vyrovnanost & Troufalost může být vodítkem při…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

19.11.2015 

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním možnostem nové generace. Tak například technologicko-finanční start-up s názvem Kabbage dokáže…

icon Proč odkládáte své povinnosti?

19.11.2015 

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická záležitost, hrozí nám nejen postih za neplnění povinností, ale i zhoršené psychické a fyzické zdraví.…

3 největší chyby při sestavování personální inzerce

18.11.2015 

Napsat účinný personální inzerát není o nic menší „věda“, než napsat ten marketingový, který má přivést nové zákazníky. Už dávno nestačí vyplnit kolonky „nabízíme“ a „požadujeme“. Kandidáti se dnes…

Článek v rámci předplatného icon Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2)

18.11.2015 

V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají určité pocity a asociace. Nyní se podívejme na to, co logo a jeho tvar prozradí zákazníkům o chování vaší firmy. Co říká…

icon Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

18.11.2015 

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc ještě introvert, neměli byste raději nikde veřejně vystupovat. Dobrý spíkr totiž není nikdy nervózní, umí svou řeč perfektně…

icon Rozhodujte, dokud můžete

18.11.2015 

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic uspěchat a čekáte na vhodnou chvíli nebo více informací. Řada z nás však odkládá rozhodnutí tak dlouho, že tím jen zvyšujeme svou…

Slovník pojmů v IT vzdělávání pro personalisty

16.11.2015 

Už nějakou dobu v rámci Avnet Academy, kterou jsme vám představili v našich předchozích rozhovorech zde a zde, zvažujeme, jak co nejlépe zpřehlednit a obecně zjednodušit výběr z dostupné nabídky IT…

icon Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

16.11.2015 

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného kruhu svých jistot. Rozvoj pomocí prožitku tak vyžaduje určitý akt hrdinství, při němž účastník díky nové zkušenosti získává…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

16.11.2015 

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělý způsob, jak získat nové klienty. Jedná se o lidi z blízkého okolí těch, kteří již vašimi zákazníky jsou, mají proto…

icon Negativita nemusí být nutně na škodu

16.11.2015 

Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit, znamená, že ve vlastním životě nedokážete udělat krok vpřed. Negativitu zažíváme, když jsme nešťastní kvůli určitému aspektu v našem…

Prečo Ernst & Young nezaujíma váš diplom? O ničom už nevypovedá

16.11.2015 

Na Slovensku máme priveľa absolventov učiteľských odborov. To je na jednej strane problém z pohľadu rozloženia finančných zdrojov, ktoré by mohli byť v školstve použité efektívnejšie. A nepatria sem…

icon Jak se zbavit strachu ze změn

16.11.2015 

Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především nejistota a strach z toho, co změna přinese. Úkolem manažera proto je komunikovat se zaměstnanci a zbavit je zbytečného strachu. To…

Výpis 67066720 z celkem 16800