Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Firemní hodnoty: Jsou vůbec k něčemu dobré?

30.7.2015 

Záleží na tom, co máte na seznamu firemních hodnot? Nebo je to jen záležitost PR, která vlastně nemá žádný dopad na vaše podnikání? Když se budete snažit překonat standard ve vašem odvětví i tehdy,…

Personalista musí mít široké obzory

29.7.2015  Rozhovor s Martinem Vášou, ředitelem HR společnosti YOUR SYSTEM

YOUR SYSTEM je česká firma působící na trhu již 20 let v oblasti informačních technologií. V současné době zaměstnává více než 150 odborníků. Martin Váša má v této společnosti na starosti řízení…

Osvědčilo se nám zážitkové vzdělávání a kurzy s praktickými příklady

29.7.2015  Rozhovor s Alexandrou Baumannovou, HR manažerkou společnosti KOSTAL Kontakt Systeme GmbH

Společnost KOSTAL Kontakt Systeme GmbH je jednou ze dvou českých divizí mezinárodní skupiny KOSTAL. Je zaměřena na výrobu kontaktních / konektorových systémů a většina produkce je exportována na trhy…

Článek v rámci předplatného icon Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

29.7.2015 

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát nekonečná, ale ne vždy tomu tak je zvláště v prodeji v oborech, které jsou specifické a netýkají se většiny populace. V těchto…

Technologické firmy chtějí zaměstnávat autisty

29.7.2015 

Definice říká, že autismus je vývojové mentální postižení, které se projevuje abnormální sociální interakcí, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi. Rozhodně však…

icon Máte během léta plné ruce práce? Máme pro vás pár tipů (1/2)

29.7.2015 

Když máte udělat několik malých úkolů a neustále je odkládáte, riskujete, že až se znenadání objeví něco většího, nebudete vědět kudy kam. Také byste měli znát sami sebe a vědět, jaký styl práce vám…

icon Mlčení problémy nevyřeší

28.7.2015 

Většina lidí nemá ráda konflikty. Platí to pro manažery i řadové zaměstnance. To však rozhodně neznamená, že by se konfliktům měli vyhýbat. Naopak je třeba najít správnou cestu k tomu, jak přestat…

icon Jack Welch: Každý dobrý manažer má strach

28.7.2015 

Povýšili vás a poprvé ve své kariéře zastáváte funkci šéfa oddělení. Jste nadšeni. Po chvíli se však dostaví strach. Víte, co děláte? Máte dostatek znalostí a zkušeností? Svírají vás pochyby. Pokud…

České podniky se začínají více zabývat firemní kulturou

27.7.2015 

České firmy začínají dohánět zahraniční společnosti v oblasti budování a dodržování firemní kultury. Za nejdůležitější aspekty přitom považují kulturu pracovního prostředí, styl oblékání a způsob…

Článek v rámci předplatného Jak vybírat ty nejvhodnější zaměstnance pro veřejnou správu?

27.7.2015 

Neexistuje žádný univerzální způsob, jak přistupovat k náboru zaměstnanců. Je rovněž těžké obvinit osoby odpovědné za nábory zaměstnanců z nedostatku znalostí o samotném procesu. Neměli bychom však…

Článek v rámci předplatného icon Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

27.7.2015 

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá specifika, která je potřeba zohlednit ve…

icon Jak přežít pod novým šéfem

27.7.2015 

Váš nový šéf by měl být v prvé řadě informován o tom, jaký je váš osobní rozvojový plán a čemu se zrovna věnujete. Ukažte, že máte v úmyslu se přizpůsobit a očekávejte změny. Nezapomínejte však, že…

icon Dokážete být šťastní i v těžkých časech?

27.7.2015 

Měli bychom se starat o to, jak jednáme s ostatními lidmi. Proč? Protože náš čas je omezený, máme jen něco mezi 40 a 60 lety. Po této době se náš život začne rozpadat. Začneme zapomínat a naší hlavní…

icon Kolega zažívá krizi. Jak mu pomoci?

24.7.2015 

V práci trávíme většinu dne. Společně s kolegy sdílíme pracovní úkoly, radosti i frustrace, a proto není divu, že se často stáváme přáteli i mimo pracoviště. Pokud se tedy kolega dostane do nějaké…

Článek v rámci předplatného icon 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

24.7.2015 

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň částečně odkázán na telefonování naslepo. Někteří prodejci nemusí dobře snášet obchodní interakci s potenciálními klienty. A…

Výpis 71567170 z celkem 16941