Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Proč každý manažer potřebuje svého nástupce

27.5.2015 

Vy stále nemáte svého nástupce? Bojíte se snad o svou práci a to tak moc, že byste nechtěli být ani povýšeni? Pokud zároveň máte obavy, zda to vaše oddělení bez vás zvládne pokaždé, když odjedete na…

Stáhněte si novou knihu s příspěvky světových osobností HR

27.5.2015 

Lidské zdroje se v organizacích dostávají do nejsilnější pozice ve své historii. Top management je již dokáže vnímat jako stěžejní součást fungování firmy, dlouhodobého růstu a udržitelnosti. Co…

icon Roman Krátký v Management TV: Efekt vzdělávání ve firmách může zlepšit zapojení managementu

Audio  27.5.2015 

Roman Krátký je odpovědný za řízení veškerých aktivit společnosti top vision s důrazem na rozvoj nových obchodních příležitostí na trhu profesního vzdělávání, rostoucí kvalitu služeb a spokojenost…

icon Jak získat nového zákazníka (3/3)

27.5.2015 

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového zákazníka (akvizice), je první schůzka u zákazníka.…

Využijte výhodné předplatné News portálů již od 690 Kč ročně či zcela zdarma*

26.5.2015 

Aby portály HR News, Management News a Sales News poskytovaly hodnotný obsah, potřebují tým novinářů, překladatelů, programátorů, grafiků, helpline a další zázemí. Proto je čtenářům od večerních…

icon 7 tipů, jak být přesvědčivější

26.5.2015 

Schopnost přesvědčit druhé není důležitá jen pro marketéry nebo prodejce. Hodit se může každému, kdo se snaží něčeho dosáhnout. Ať už chcete přimět svého šéfa, aby vám zvýšil plat, nebo své dítě, aby…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci

26.5.2015 

Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před klienty kritizovat, nebo ne? A kde jsou hranice, za které by prodejce neměl jít, aby před zákazníky neztratil svou důvěryhodnost?…

icon Jack Welch o tajemství úspěchu v práci

26.5.2015 

Kolik lidí, které znáte, je skutečně spokojeno ve své práci? A jste vy jedním z nich? Skutečnost je totiž taková, že mnoho lidí ustrnulo ve své kariéře a v současné chvíli nemá žádné vyhlídky na…

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

icon Buďte férovým manažerem

25.5.2015 

Manažer je férový, když s ostatními jedná férově. A jednat s někým férově znamená, jednat s ním podle jeho zásluh a na základě jasných pravidel. Přístup a rozhodování musí mít určitou logiku. Podle…

icon Metodologie, díky které učiníte i ta nejtěžší rozhodnutí (2/2)

25.5.2015 

V minulém článku jsme si představili randomizované kontrolované studie (Randomised Control Trials, RCT) jako metodologii, která byla poprvé nasazena v medicínském průmyslu. Nyní však pomáhá najít…

Článek v rámci předplatného Jdeme společně k naplnění osobního a společného záměru

22.5.2015 

„Hledejme a zaměřme se na to, co nás spojuje, co máme společného, ne na to, co nás rozděluje.“

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet."

22.5.2015 

Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních hovorů. Odpověď Nechám si to projít hlavou... nebo Potřebuji si to rozmyslet... je většinou signálem, že klient nemá zájem, a…

icon TÜV SÜD nadále pokračuje v růstu: Obrat více než 2 miliardy EUR

21.5.2015 

Nové rekordní výsledky za rok 2014: Obrat 2,061 miliardy a zisk 187 milionů EUR (upravený zisk EBIT) Globální hráč: TÜV SÜD v současné době zaměstnává více pracovníků v zahraničí než v …

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon

21.5.2015 

Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce pracuje primárně s telefonem, přes který získává potenciální klienty nebo nové zákazníky. Tento druh kontaktu je stále jedním…

Výpis 73817395 z celkem 19346