Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon 5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

13.2.2015 

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl snažit, aby jej zákazníci neopouštěli. Ne vždy je to však možné, i když se snažíte sebevíc. Některé…

Článek v rámci předplatného Personalisté mezi papírem a digitalizací: Proč (ne)digitalizovat? (I. díl)

12.2.2015 

V poslední době se často mluví o elektronizaci papírových agend. Co však vede firmy (zejména ty střední a větší) k rozhodnutí provádět elektronizaci a digitalizaci dokumentů? Jak postupovat a co od…

icon Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

12.2.2015 

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody což se mi poslední měsíc vůbec nedařilo. Poslední týdny jsem měl schůzky, na kterých jsem…

icon Proč si dát pozor na příjemné lidi

12.2.2015 

Při výběru zaměstnanců byste si měli dávat pozor na příjemné lidi, kteří na vás budou dobře působit. Více vaší důvěry si zaslouží lidé, kterým je jedno, zda je ostatní mají či nemají rádi. Právě k …

Kdy oslovit zaměstnance konkurenční firmy s nabídkou?

12.2.2015 

Metoda pokus omyl. Tak lze nejlépe charakterizovat postup většiny náborářů při kontaktování potenciálních zaměstnanců, kteří momentálně pracují pro někoho jiného. Myslí si to alespoň uznávaný poradce…

icon Co napsat do předmětu e-mailu?

11.2.2015 

Nikdy nezačínejte větu, kterou dokončíte až v těle e-mailu. Adresát pak bude muset vaši zprávu otevřít a to je otravné. Pokud předměty svých zpráv formulujete takto, možná byste spíš měli poslat…

icon "Pět proč" vyřeší každý problém

11.2.2015 

Technika Pěti proč byla vyvinuta ve firmě Toyota jako součást školení zaměřeného na řešení problémů. Když se zeptáte proč pětkrát za sebou, bude problém jasný a řešení snadno naleznete. Pět proč by…

Dave Ulrich: Zvenku dovnitř stále platí

11.2.2015 

Chtějí-li HR profesionálové přinášet větší hodnotu svým organizacím, musejí se naučit více vnímat dění mimo firmu. To je hlavní myšlenka konceptu HR from the Outside In (HR zvenku dovnitř), jejímž…

icon Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze?

10.2.2015 

„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“ Bible, Kazatel 12,12 Už ono prastaré varování mělo nás, lidstvo, přimět k tomu, abychom to nepřeháněli se čtením všeho…

Článek v rámci předplatného icon 5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci

10.2.2015 

Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás může bezdůvodně kritizovat, nechodit na schůzky nebo si nemusíte být jisti nabídkou, se kterou…

icon Co vám brání v delegování?

10.2.2015 

Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů tudíž ví, že by měli předávat některé své úkoly podřízeným, aby se sami mohli více věnovat strategické práci. Vědí také, že mají…

Čipování zaměstnanců začalo

9.2.2015 

Implantování čipů za účelem identifikace zvířat je dnes již naprosto běžné. Čipování lidí však stále zůstává eticky spornou otázkou. Přesto již existují pracoviště, na nichž si zaměstnanci místo…

Článek v rámci předplatného icon Jak uzavřít obchod rychle a efektivně

9.2.2015 

Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to, jak zkrátit a zjednodušit prodejní proces. Zákaznici se svým časem chtějí pracovat efektivně, nabídněte jim tedy rychlé a…

icon Jak ovlivňovat lidi, kteří nejsou vašimi podřízenými

9.2.2015 

Ovlivňovat lidi kolem sebe můžete, i když nad nimi nemáte přímou pravomoc. Ti, kteří rozhodují o důležitých věcech, mohou přijmout vaše návrhy a spolehnout se na vaše zkušenosti. Nejdříve však musíte…

icon Najděte v sobě znovu lídra

9.2.2015 

Změnit své myšlení, to není jen tak. Abyste to dokázali, musíte se zbavit starých návyků a stereotypů, které máte mnohdy pevně zažité. Přijdou situace, kdy změna bude nutná, protože dosavadní způsoby…

Výpis 75617575 z celkem 16941