Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Trénink jako hollywoodský trhák o vaší firmě

6.4.2015 

Sněží a na Sněžce fouká silný vítr. Topmanažeři významného českého pivovaru dosáhli svého cíle čepují si vlastní pivo na nejvyšším bodě republiky. Nebylo to tak úplně jednoduché. Je únor, -10° C, a…

icon Úspěšný obchodník nechce vše hned

3.4.2015 

Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní profesor Walter Mischel takzvaný marshmallow test". Testoval čtyřleté děti ohledně sebeovládání - dovednosti označované jako…

icon 5 kroků ke správnému rozhodnutí

3.4.2015 

Manažer se musí umět rozhodovat, ať už má před sebou sebenáročnější situaci. Často musí rozhodovat rychle a na základě ne zcela úplných informací. Jak se tedy rozhodovat správně? Především si…

icon Simon Sinek: Lídři jedí poslední

3.4.2015 

Proč lídři jedí poslední? Tato otázka je ústředním tématem nové knihy Simona Sineka s názvem Leaders Eat Last. Populární odborník na leadership, jehož první kniha Start With Why (Začněte s proč, Jan…

Dave Ulrich: Zlepšeme vztahy v HR

3.4.2015 

Budoucnost HR je ve vztazích. Tak by se daly stručně shrnout nejnovější závěry výzkumu optimálního modelu fungování HR v organizacích, kterým se dlouhodobě zabývá Dave Ulrich. Jméno Dava Ulricha zná…

icon Jak řešit citlivé věci e-mailem

2.4.2015 

Před dvaceti lety, když byl e-mail novým komunikačním nástrojem, se manažeři začali ptát, zda je vhodný i pro řešení citlivých otázek, jako jsou výkonnostní problémy nebo výše mzdy. Dlouhá léta jim…

Článek v rámci předplatného icon 4 typy projevů zákaznické nedůvěry a jak s nimi bojovat

2.4.2015 

Vaše reakce na různé typy skeptických námitek se mohou lišit podle různých typů zákazníků. Důležité ale je, zachovávat osobní přístup a vše zákazníkovi vysvětlit. Vždy je lepší komunikovat s klienty…

8 kroků k ovládnutí umění náboru

2.4.2015 

Chcete-li pro svou firmu získat ty nejlepší pracovníky, nemůžete být jen průměrný náborář. Nábor není jen věda, ale také umění. Pro ty z vás, kteří se v tomto umění chtějí zdokonalit, jsme připravili…

icon Defenzivní chování znemožňuje spolupráci

2.4.2015 

Když se někdo snaží přehnaně chránit sám sebe, znamená to velkou překážku pro vzájemnou komunikaci. Ano, svá práva a své názory byste měli obhajovat vždy, když je to důležité. Když vám však defenzivní…

Článek v rámci předplatného icon Jak co nejefektivněji zvládat schůzky

1.4.2015 

Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty? Často není snadné na jednáních efektivně pracovat s časem. Pokud se tomu naučíte, vaše pracovní výkonnost se o hodně zlepší a…

Zrcadlo, zrcadlo, kdo od nás odejde?

1.4.2015 

Kdybychom dokázali dostatečně včas a přesně předvídat, kteří zaměstnanci od nás chtějí odejít, mohli bychom lépe reagovat a ušetřit tím velké peníze. Jak to ale udělat? Nejlepší by bylo nějak celý…

icon Co vlastně znamená jít příkladem?

1.4.2015 

Dobrý lídr jde příkladem svému týmu a okolí. To jste již jistě slyšeli mnohokrát a nejen na našich stránkách. Právě tato dovednost totiž patří k těm, které se snadno řeknou, ale mnohem obtížněji…

icon Čeká vás důležitá prezentace? Toto rozhodně nedělejte

1.4.2015 

Někdy je dobré projít si to, co je prostě a jednoduše špatně. Takových věcí, které byste před důležitou prezentací neměli dělat, je celá řada. Tak se na ně podívejme, ať je jisté, že se těchto chyb už…

icon Certifikované vzdělávání CIMA Aneb vzdělání je o kvalitě, nikoli o kvantitě

31.3.2015 

Vzdělávacích agentur, firem větších či menších, společností či individuálních lektorů, učitelů a mentorů nabízejících vzdělání všeho druhu je u nás nepřeberné množství. Každému manažerovi, řediteli a…

Kde a jak začít s rozvojem zaměstnanců: DC nebo 360?

31.3.2015 

Development centrum jako nástroj rozvoje se využívá již mnoho let v mnoha společnostech a jeho přínosy není nutné již zdůrazňovat. Stále slouží jako výrazný nástroj pro zjištění potenciálu a možností…

Výpis 77567770 z celkem 19593