Tři léky na vztek
Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na druhé a bouchání pěstí do zdi. Co však není snadné, je zůstat klidný navzdory výbušné situaci, nebo odejít dříve, než se konflikt…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19466 článků.
Vztek není příjemná emoce. Je snadné dát průchod rozčilení, křičení na druhé a bouchání pěstí do zdi. Co však není snadné, je zůstat klidný navzdory výbušné situaci, nebo odejít dříve, než se konflikt…
Jak mohu být dobrým lídrem, když mám špatné nadřízené? Tato otázka napadá mnoho pracovníků, kteří považují své šéfy za neschopné, příliš egoistické či dokonce neetické. Pokud je to i váš případ, máme…
Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli vědět, abychom si dokázali svůj čas…
Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním, které máte. Není to návod, jak vytvořit oficiální popis pracovní náplně, získáte však jasný seznam toho, co vlastně chcete.…
Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…
Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní proces, který má být konverzací dvou stran, se stává konverzací jednosměrnou. Jakmile zákazník…
TOP ASISTENTKA 24. března 2015 Hotel OLYMPIK - ARTEMIS, U Sluncové 14, PRAHA 8 6 témat a 6 výjimečných lektorů Odjakživa platí, že málokdy máte druhou šanci udělat perfektní první dojem. Recepce…
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se pravděpodobně nedočkáte. Dárky věnované…
Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp udělá on sám, a ostatní přenechává podřízeným. Existují však úkoly, které by lídr nikdy delegovat neměl, ať je jeho pozice ve…
Jaký je pohled aktuální judikatury na proces zadávání veřejných zakázek? S jakými situacemi se můžeme setkat v průběhu zadávacích řízení? Vyplývají z nich pro nás nějaké důsledky? To jsou otázky,…
Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…
Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě lepší. Rozvíjí se příliš pomalu a vy si myslíte, že byste mu mohli pomoci. Nejlepší by podle vás bylo koučování. Problém je však…
Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se přestat stresovat z toho, že uzavíráte málo prodejů a jste tak neúspěšní, zkuste prodejní strategii,…
Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně jasné a srozumitelné? Pokud ano,…
Na první pohled to vypadá jednoduše. Tazatelky z ČSÚ navštíví obchod či provozovnu služeb, kde zjistí, za kolik se určité zboží či služba nabízí. Informace odešlou cenovým statistikům. Ti je…