Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25243 článků.

Článek v rámci předplatného icon Ekonomická krize, obchod a prodejci: Mýty a fakta

10.5.2016 

Obchodník ve své podstatě musí být člověk, který vidí řešení tam, kde jiní vidí problém, a který bere iniciativu do vlastních rukou, zatímco ostatní se považují pouze za oběti svého okolí nebo…

icon Aleš Jirec v Management TV: Jaké jsou možnosti zvýhodnění starších generací na trhu práce?

Audio  10.5.2016 

Aleš Jirec je partnerem ve společnosti Cornerstone International Group, která se zabývá vyhledáváním zaměstnanců. V rozhovoru pro Management TV hodnotí aktuální situaci na trhu práce v porovnání s…

icon Když se dalo ještě v Nokii utopit

10.5.2016 

Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve 190 zemích. Vyrobila půl miliardy telefonů a dodnes je to nejpoužívanější značka při volání v Africe.  Nejoblíbenějšího typu…

Jak zvýšit efektivitu podnikového vzdělávání?

9.5.2016 

Personalisté věnující se vzdělávání jsou často konfrontováni otázkou, zda lze ověřit či prokázat efektivitu vzdělávacích akcí. Otázka je legitimní, ověření efektivity vzdělávání však není jednoduché.…

icon Martina Vašířová v Management TV: Jak vybírat talenty do náročných odborných profesí

Audio  9.5.2016 

Martina Vašířová působí jako senior konzultantka, psycholožka a koučka ve společnosti Assessment Systems. Videorozhovor poskytla při příležitosti konání konference Leaders Driven Forum, kterou tato…

icon TÜV SÜD Czech i letos podpoří ocenění Český Goodwill

9.5.2016 

Čtvrtý ročník prestižního ocenění pro firmy, kterých si lidé váží, Český Goodwill 2016, odstartuje 16. května. Vyhlašovatelem ocenění je česká poradenská skupina HPCG. Projekt bude již tradičně…

icon Profil Hany Čipery - konzultantky, lektorky a koučky společnosti 1. VOX a.s.

Audio  9.5.2016 

Hana Čipera je konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti 1. VOX a.s. Má dlouholetou praxi v oblasti lidských zdrojů, jejich rozvoje a vedení. Aktuálně působí jako partnerka firmám a manažerům při…

icon Hana Čipera v HRtv: Jak si správně vybrat kolegu do týmu?

Audio  9.5.2016 

Hana Čipera je konzultantka, lektorka a koučka ve společnosti 1. VOX a.s. Má dlouholetou praxi v oblasti lidských zdrojů, jejich rozvoje a vedení. Aktuálně působí jako partnerka firmám a manažerům při…

icon Profil Pavly Pavlíkové - zakladatelky a koučky společnosti INNERGY

Audio  9.5.2016 

Pavla Pavlíková se věnuje rozvoji lidí již od roku 1997. Má bohaté zkušenosti z velkých mezinárodních společností, malých firem i neziskových organizací, které přenáší do své stávající praxe. Je…

Článek v rámci předplatného icon 8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru

9.5.2016 

Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita a úspěšnost call centra jsou přímo závislé na psychickém rozpoložení a motivovanosti pracovníků. Často stačí k vylepšení…

icon Robotika: Základní úroveň inteligence byla dosažena

9.5.2016 

Roboti zatím hrají v každodenních životech jen nepatrnou roli. Skutečné zavádění a plné využití robotické inteligence postupuje jen pomalu. Veřejnost je stále spíše zdrženlivá a umělé inteligenci…

icon Vyjednáváme s problematickými lidmi: Fráze, které je přesvědčí

9.5.2016 

Komunikace s některými lidmi je zkrátka obtížná a je jedno, zda jsou to vaši podřízení či nadřízení. Přinášíme přehled užitečných frází, které pomohou vaší mrzuté protistraně ve vyjednávání více se…

Je kreativita zaměstnanců pro firmu motorem, nebo brzdou? (1/2)

6.5.2016 

Nároky na kvalifikaci nového zaměstnance se stále vyvíjejí. Zatímco v minulosti byly zaměřeny na vysokoškolský titul a znalost jazyků, dnes se vehementně vracejí k základnímu lidskému nastavení, a to…

icon 5 kroků ke ztrátě profesionální reputace na síti LinkedIn

6.5.2016 

Profil na sociální síti LinkedIn má v tuto chvíli již více než 400 milionů lidí, z toho 934 000 Čechů. Všichni tito lidé vstupují na LinkedIn s tím, že je to profesní sociální síť, na které se mohou…

Článek v rámci předplatného icon Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

6.5.2016 

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor péče o stávající zákazníky, kteří u celé řady firem tvoří jádro celého korporátního výdělku. Podle…

Výpis 82818295 z celkem 25243